امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۳:۰۱

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

محمد بهرامی کاندیدای شاخص اصلاح طلبان بویراحمد ثبت نام کرد + تشریح

کاندیدای نام آشنای انتخابات در حوزه انتخابیه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد برای چهارمین بار شانس خود را جهت تصاحب کرسی مجلس دوازدهم در میدان بهارستان تهران امتحان می کند.

به گزارش راه سلام/ “محمد بهرامی سیف آباد” که هم مهندس است و هم در پرونده تحصیلی خود مدرک دکترا دارد، عزم خود را برای پیروزی در دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های سه گانه سردسیری بویراحمد، دنا و مارگون جزم کرده است.

او با پنج رای موافق و ۲ رای مخالف در روز ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ ( دولت اول دکتر احمدی نژاد) توانست سرپرست شهردار یاسوج شود و البته در روز نوزدهم خردادماه همان سال با حُكم مصطفي پورمحمدي اولین وزير كشور دولت نهم بعنوان شهردار این شهر منصوب شد.

“محمد بهرامي سیف آباد” در آن زمان داراي مدرك كارشناسي ارشد مديريت صنعتي و داراي سوابقي چون معاونت دانشجويي دانشگاه آزاد ياسوج، عضو هئيت علمي اين دانشگاه و معاون عمراني شهرداري بود و با حمایت های مرحوم غلامعلي پردل، محمود باقري، زرير شجاعي خو، هدایت الله امیری و محمدرحيم دهرابپور توانست چهره موفقی از خود در شهرداری یاسوج و البته در بین مردم این شهر ترسیم کند.

وی در اقدامی تحسین برانگیز تیم فوتبال شهرداری یاسوج را راه اندازی کرد و بعد از بهرامی، شهرداری یاسوج هیچگاه نتوانست تیمی آنگونه به مسابقات فوتبال ایران اعزام کند.

ارتباط شایسته مهندس بهرامی با رسانه ها و البته جوانان را می توان از مهمترین برگ برنده های او در تمامی دوران مدیریتی و غیرمدیریتی او عنوان کرد و رسانه ها همیشه از الطاف کریمانه شهردار اسبق یاسوج با خودشان سخن گفته و می گویند.

بهرامی، شهردار جوانِ دیروز که اکنون به پختگی رسیده، بخوبی مشکلات شهری را می شناسد و نگاهش به موضوعات مختلف، همواره یک نگاه کلاسیک با مُتدِ خروج از فقر و فلاکت بوده است.

او از حمایت های بی چون و چرای طایفه اصیل و ارزشمند ( آقا – بابکان ) بهره برده و می بَرد و البته نگاه خود او فراتر از نگاه قومیتی و منطقه گرایی است.

به گزارش راه سلام/ شهردار اسبق یاسوج در بین نواحی ۹ گانه استان کهگیلویه و بویراحمد شناخته شده است و حضور او در انتخابات همیشه باعث بالارفتن آمار مشارکت بوده و هرچه به جلوتر می رویم برتعداد آرای ایشان نیز افزوده می شود.

بهرامی در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی با کسب ۲۰ هزار رای وارد کارزار سه قطبی زارعی – هدایتخواه و بهرامی شد و در انتخابات دهم خانه ملت با کسب ۳۵ هزار رای، از رشد چشمگیر آرایی برخوردار گردید که در آن انتخابات هم رقابت سخت زارعی و هدایتخواه شکل گرفته بود و زارعی با اختلاف کمتر از ۲ هزار رای نماینده مجلس دهم شد.

وی در این سال ها هیچگاه در استان و حتی برون از استان، مسوولیت دولتی نپذیرفت و همواره در دانشگاه و در کنار مردان و زنان سرزمین مادری اش به زندگی روزمره خود بدور از حواشی های سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی پرداخته است.

محمد بهرامی سیف آباد با کسب ۴۱ هزار و ۹۵۱ رای در انتخابات یازدهم اما توانست در جایگاه دوم بعد از مهدی روشنفکر با اختلاف ۲۵ هزار رای بایستد و آرای او با نادر منتظریان قائدگیوی که از رای پرقدرت جریان سیاسی اصولگرایان سنتی بهره می برد شش هزار رای جلو زد.

این استاد دانشگاه اکنون و برای چهارمین بار کاندیدای انتخابات مجلس شده، انتخاباتی به مراتب سخت تر از انتخابات های نهم، دهم و یازدهم.

بهرامی اکنون یک قطب سرسخت انتخابات برخلاف انتخابات نهم شده است، او یک رقیب جدی برای سایر رقبا و شورآفرین یک انتخابات باشکوه خواهد بود.

او از حمایت بخش عمده ای از جوانان یاسوج نشین و اصلاح طلبان بویراحمد برخوردار بوده و این بار با شعارهای متفاوت تر و جدیدتری به صحنه انتخابات آمده است.

بهرامی دارای پارامترهای موفقیت آمیزی است و می تواند تنور انتخابات را در حوزه سه گانه سردسیری بخوبی گرم نگه دارد.

بنظر می رسد اگر او به مجلس دوازدهم راه یابد می تواند در کمیسیون عمران، نقش آفرینی کند، کمیسیونی که هیچگاه نماینده ای از استان کهگیلویه و بویراحمد در خود ندیده است.

برخی تحلیلگران سیاسی معتقدند اگر در انتخابات یازدهم، زارعی بنفع او از صحنه انتخابات کنار می رفت، اکنون محمد بهرامی سیف آباد نماینده این حوزه انتخابیه در مجلس بود.

باید منتظر ماند و دید که روزگار چه سرنوشتی را برای مهندس محمد بهرامی سیف آباد در انتخابات دوازدهم مجلس آن هم در حوزه انتخابیه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد رقم می زند.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط