امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۴:۳۵

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

مقامات امنیتی در انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیطرف باشند/ دستگاه قضایی با احدناسی تعارف ندارد

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از مسوولان نهادهای امنیتی در این استان خواست در انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی بر بیطرفی خود تاکید کنند.

به گزارش راه سلام، ” محبوب افراسیاب” در دومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد، با توصیه به نهاد‌های امنیتی در خصوص رصدهای تخلفات انتخاباتی، اظهارداشت: مقامات و مسوولان امنیتی توجه داشته باشند ضمن رعایت بی‌طرفی در انتخابات، اگر تخلفی صورت گرفت، خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و ما نیز باید بی‌طرف باشیم تا مردم به ما اعتماد داشته باشند.

مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که دشمنان در همه برهه‌های انقلاب و جمهوری اسلامی بدنبال نااُمید کردن مردم هستند، افزود: دشمنان بدنبال سلب اعتماد عمومی بوده و اگر کسی رعایت نکند با دشمن همدست است.

افراسیاب گفت: ما نیز همه برادر هستیم و در نظام باید، عدالت را برقرار کنیم و بفرمایش رهبری، «رأی مردم حق الناس است» و باید از حق الناس صیانت شود.

وی با تاکید براینکه انتخابات مظهر جمهوریت و مردم سالاری است و مسوولان، باید فضایی بسیار اَمن را برای تحقق شعار رهبری مهیا کنند، تصریح کرد: دستکاه قضایی استان با هیچ متخلفی در زمان انتخابات تعارف نمی کند و هر فرد مُتخلفی در هرجایگاهی اقدام به انجام جُرمی کند بدون تردید با وی براساس قانون، برخورد قاطع صورت می گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای ما فرق ندارد که مُجرم جزء کدام حزب یا باند است چراکه وظیفه ما، ایجاد شرایط کاملاً اَمن برای انتخابات است.

افراسیاب تاکیدکرد: کسانی که به‌ اُمید کاندیدا‌ها، فعالیت کاری و انتخاباتی می‌کنند، اگر تخلفی انجام دهند و قانون را نادیده بگیرند، تردید نکنید که دستگاه قضایی استان با آنان براساس قانون قاطع، برخورد خواهد نمود.

نماینده‌ی عالی دستگاه قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد از کاندیدا‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خواست تقوا و اخلاق سیاسی را رعایت کنند.

وی گفت: کاندیداهای انتخاباتی مطمئن باشند با تخریب رقیب یا رقبا، کسی موفق نمی شود.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط