امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۳۹

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

موحد برنده هیات های اجرایی و نظارت انتخابات در چُرام

نماینده کنونی کهگیلویه بزرگ در خانه یازدهم که آخرین باری است می تواند کاندیدای انتخابات مجلس شود، باز هم برنده ماراتن انتخابات هیات های اجرایی و نظارت این بار در شهرستان چُرام شد.

به گزارش راه سلام،  با اعلان اسامی اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان چُرام و براساس حمایت اعضای کنونی این هیات در انتخاب گذشته مجلس براحتی می توان گفت که سیدمحمد موحد نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ در خانه یازدهم ملت، پیروز بلافصل  هیات اجرایی در این شهرستان شده است.

با نگاهی اجمالی به این اسامی، می توان گفت که سیدعلی محمد بزرگواری نماینده ادوار هشتم و نهم  و عدل هاشمی پور نماینده مجلس دهم کهگیلویه بزرگ با فاصله از موحد ، دارای نفرات احتمالی در هیات اجرایی شهرستان چُرام هستند.

به گزارش راه سلام، رضا دهبانی پور که گفته می شود قصد کاندیداتوری در انتخابات پیش رو را دارد عملا از گردونه هیات اجرایی در شهرستان چُرام خارج و هیچ نیرویی مُنتسب به وی در این هیات نیست و از فرمانداری این شهرستان، نمره صفر گرفته است.

رییس هیات نظارت در شهرستان چرام هم از نیروهای پر و پاقرص و از نزدیکان موحد بشمار می رود که اساسا در تمامی دوره های انتخابات از موحد که فامیل و هم طایفه ای او می باشد حمایت کرده است.

به گزارش راه سلام، در شهرستان گچساران هم متاسفانه از هشت عضو اصلی هیات اجرایی،  آنگونه که تاجگردون نماینده ادوار نهم و دهم مجلس گفته است هفت به صفر است و هفت نفر از حامیان یک کاندیدای خاص انتخاب شده  و این در حالیست که ۷۴ درصد آرای انتخابات گذشته متعلق به تاجگردون بوده است.

 

 

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط