امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۴۷

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

موحد برای انتخابات‌ ثبت نام نکرده است

رئیس ستاد انتخابات دوازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نماینده کنونی کهگیلویه بزرگ در مجلس هنوز ثبت نام خود را برای انتخابات دوازدهم نهایی نکرده‌ است.

سیدجواد هاشمی مهر در گفت و گو با راه سلام گفت : تا ساعت ۱۲ امروز که آخرین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات دوازدهم مجلس است، آقاي موحد نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ، ثبت نام خود را برای انتخابات امسال نهایی نکرده است.

وی با بیان اینکه اکنون بهمراه رئیس سازمان سینمایی کشور بسمت شهرستان بهمیی هستم و دسترسی به سیستم ثبت نام ندارم، اظهارداشت: آقاي موحد تا ساعت ۱۲ امروز که به سیستم دسترسی داشتم ثبت نام نکرده بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به راه سلام گفت: بعد از ساعت ۱۲ اطلاعی از ثبت نام ایشان و سایر داوطلبان ندارم اما ۲ نماینده کنونی بویراحمد و گچساران ثبت نام خود را نهایی کرده اند.

هاشمی مهر افزود: تمام چهره های شاخص هم در استان، ثبت نام خود را برای انتخابات تکمیل کرده اند اما موحد تا ظهر ثبت نام نکرده بود.

وی گفت: تعداد کاندیداهای احتمالی این استان که تا ظهر امروز سوم آبان ماه ثبت نام خود را نهایی کرده بودند ۱۳۹ نفر بوده است.

به گزارش دریافتی راه سلام تا لحظه انتشار خبر، موحد قصد کاندیداتوری در انتخابات دوازدهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را ندارد اما باید دید آیا نظر ایشان در ساعات آخر برای ثبت نام نهایی، تغییر می کند یا این تاخیر در ثبت نام کردن هم یک فرصت برای تبلیغات انتخاباتی او است.

موحد اگر کاندیدای انتخابات شود، شرایط سختی را در انتخابات دوازدهم در کهگیلویه بزرگ تجربه خواهد کرد.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط