امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۲۹

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

هُشدار شدیدالحن معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به سایت های خبری

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با هُشدار شدید به سایت های خبری در این استان، تاکیدکرد که دادگستری استان با سایت های خبری که باعث تشویش اذهان عمومی بویژه در زمان انتخابات در این استان شوند، بشدت برخورد می کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، “سیدعیسی حسنی” در دومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم انتخاباتی این استان، اظهارداشت: سایت‌های خبری استان رصد می‌شوند و کسی یا سایتی نباید مطلبی بزند که باعث تشویش اذهان عمومی و ایجاد ناامنی شود که در آن صورت با این سایت‌ها و افراد براساس قانون بشدت برخورد خواهد شد و این رصد تا بعد از انتخابات انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس دوازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد خیلی حساس است و ما باید با دقت و هوشیار باشیم تا مشکلی پیش نیاید، خاطرنشان کرد: ما برنامه پیشگیری از وقوع جرم در این حوزه را از ماه‌های گذشته شروع کرده‌ایم و در این حوزه تصویب شده است که جرائم انتخاباتی در استان در شعبه ویژه در دادگاه‌ها رسیدگی و سریع اقدام شود.

حسنی از سازمان بازرسی این استان نیز خواست با مدیرانی که از امکانات دولتی بنفع یا علیه، کاندیدا یا کاندیداهایی اقدام به تبلیغات کند و از این امکانات سوء استفاده‌ کنند بشدت برخورد کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با انتقاد از استفاده غیرقانونی برخی افراد از اسلحه های غیرقانونی در آئین های مختلف، یادآورشد: کسانی که با قدرت‌نمایی یا با اسلحه در زمان تبلیغات انتخابات مجلس، اقدامی یا حرکتی کنند، برخورد قانونی خواهیم نمود.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط