امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۱:۱۰

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

واکنش تاجگردون به انتخاب اعضای هیات اجرایی/ هفت به صفر

نماینده ادوار نهم و دهم که اعتبارنامه او در انتخابات مجلس یازدهم توسط برخی نمایندگان این مجلس تایید نشد به انتخاب یکطرفه اعضای هیات اجرایی انتخابات دوازدهم در گچساران واکنش نشان داد.

به گزارش راه سلام، ” غلامرضا تاجگردون ” با انتشار مطلبی کوتاه در فضای مجازی با اشاره به سخنان رهبری حول محور انتخابات، از نهادهای نظارتی خواست راجع به انتخاب اعضای هیات اجرایی در حوزه انتخابیه گچساران ورود قانونی داشته باشند.

وی با اشاره به راهبردهای چهارگانه رهبری با عناوین مشارکت، رقابت ، امنیت و سلامت در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، نوشته است:

۷۴ درصد= صفر

۲۶ درصد = هفت

تاجگردون در پایان نوشتار خود اظهار امیدواری کرده که مسوولان مرتبط پاسخی مناسب برای افکار عمومی و بی احترامی به ۷۴ درصد از آرای مردم داشته باشند.

به گزارش راه سلام، اشاره تاجگردون به میزان آرای کسب شده خود از مردم حوزه انتخابیه در گچساران و باشت است.

ساعاتی پیش اسامی اعضای هیات اجرایی اصلی و علی البدل انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران منتشر که گفته می شود هفت نفر از هشت نفر این هیات،  متعلق به یک اردوگاه خاص در این حوزه انتخابیه است.

بنا بگفته معترضین به انتخاب یکطرفه اعضای هیات اجرایی در گچساران، برای اولین باری است که از هشت نفر یک هیات، هفت نفر متعلق به یک کاندیدای خاص است.

اخبار ناخوشایندی از سایر حوزه های انتخابیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در محافل مختلف شنیده می شود که اگر این اخبار همانند اسامی حوزه انتخابیه گچساران صحت داشته باشد متاسفانه باید پذیرفت از هم اکنون زنگ تنش های احتمالی انتخاباتی در این استان بصدا در آمده است.

این درحالیست که مجریان و ناظران انتخاباتی در گفت و گو با رسانه ها سوگند یاد می کنند از آرای مردم صیانت خواهند کرد و این درحالیست که در قدم اول یعنی انتخاب معتمدین و اعضای هیات های اجرایی ، نگراني های فراوانی مشاهده شده و می شود.

برخی فعالان اجتماعی به راه سلام می گویند: بنظر می رسد نهادهای نظارتی باید ورود جدی تری نسبت به انتخاب اعضای هیات اجرایی در سه حوزه انتخابیه داشته باشند تا شاهد تکرار برخی رویدادهای تلخ احتمالی در انتخابات پیش رو بدلیل حساسیت های قومی و منطقه ای نباشیم.

 

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط