امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۰:۳۷

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

پابرهنگان و مستضعفین، رانت و رابطه روشنفکر اند نه کارناوال های شاسی بلند و لکسوس

یک فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان‌های سه گانه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد رانت و رابطه مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دهم شورای اسلامی و کاندیدای انتخابات دوازدهم در این حوزه انتخابیه، مردم مظلوم و محروم این شهرستان ها از زیلایی تا دشتروم هستند.

“شاهین کاظمی منصورآباد دشترومی” به راه سلام گفت: : آقای دکتر روشنفکر رانت و رابطه ندارد، رانت و رابطه دکتر روشنفکر شما مردم مظلوم و محروم در زیلایی، لوداب و مارگون و دشتروم هستید.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی و حقیقی جامعه به شدت تخریب می‌کنند که فلان نخبه سیاسی و اجتماعی از اردوگاه ندای وحدت خارج شد، اظهارداشت: اردوگاه ندای وحدت مظلومین و محرومین منطقه زیلایی، مارون، دشتروم، سپیدار، جلیل و بابکان هستند.

این فعال سیاسی و اجتماعی تاکیدکرد: آن‌هایی که احساس می‌کنند تافته جدا بافته‌اند، طبیعی است از نَمدِ آقای روشنفکر کلاهی برایشان بافته نمی‌شود.

“کاظمی منصورآباد دشترومی ” گفت: آقای دکتر روشنفکر رانت و رابطه ندارد، رانت و رابطه دکتر روشنفکر ، مردم مظلوم و محروم در زیلایی، لوداب و مارگون و دشتروم هستید.

وی افزود: رانت و رابطه آقای روشنفکر، کاخ و حیاط خلوت‌های سالم آباد، راهنمایی و ترمینال نیست. رابطه و رانت آقای روشنفکر، کاروان خودرو‌های لکسوس و شاسی بلند‌های خارجی نیست. رانت آقای روشنفکر محرومین و مظلومین بویراحمد واحد است.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط