امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۴۸

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

پایگاه های موحد در تصرف بزرگواری

تصاویر دریافتی از حوزه کهگیلویه غربی نشان از تصرف و تسخیر پایگاه های موحد توسط بزرگواری و اتاق فکر او دارد و این پیش روی ها بشدت ادامه دارد.

به گزارش راه سلام، اگرچه تا برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چهارماه وقت باقیست اما تنور فعالیت های انتخاباتی در کهگیلویه بزرگ در حال داغ شدن است.

فعالیت های انتخاباتی در این حوزه انتخابیه خانه به خانه شده و البته شرایط جمع آوری آراء در حوزه طیبی نشین بدلیل شرایط قومیتی و حضور کاندیدای اختصاصی، کمی کار جمع آوری آراء را برای کاندیدای غیره طیبی سخت کرده است.

تصاویر و اخبار دریافتی از کهگیلویه حوزه غربی هم اکنون نشان از تصرف و تسخیر پایگاه های موحد توسط سیدعلی محمد بزرگواری در این حوزه دارد.

بزرگواری در روز گذشته سه پایگاه اصلی موحد را در سوق ، دشمن زیاری و روستای طولیان به تصرف خود درآورده که تصاویر و فیلم های این همراهی با بزرگواری در اختیار پایگاه خبری راه سلام است.

آیت الله سعادتیان کاندیدای دیگر انتخابات دوازدهم در کهگیلویه بزرگ هم بسیاری از آرای موحد را در حوزه طیبی و دشمن زیاری به تسخیر خود درآورده و شرایط سختی اکنون برای موحد در این حوزه می توان متصور بود.

پایگاه خبری راه سلام براساس اخلاق رسانه ای اجازه انتشار اسامی پایگاه های تصرف شده موحد بدست بزرگواری را بخود نمی دهد اما تسخیر این پایگاه ها یکی پس از دیگری بدست بزرگواری و یارانش در حال انجام و پیش روی است.

شرایط سختی در شهرستان چُرام نیز از هم اکنون می توان برای موحد مُتصور بود چرا که بزرگواری و عدل هاشمی در آنجا هم پایگاه های موحد را یکی پس از دیگری تسخیر و تصرف کرده و می کنند که راه سلام بزودی به آنها خواهد پرداخت.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط