امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۱:۲۳

  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • پیش بینی نظرسنجی منتشره در اینستاگرام موحد/ موحد استقلالی است/ درصد رای مژدهی و سعادتیان صفر است/ بزرگواري جایگاه دوم است

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

پیش بینی نظرسنجی منتشره در اینستاگرام موحد/ موحد استقلالی است/ درصد رای مژدهی و سعادتیان صفر است/ بزرگواري جایگاه دوم است

یک نطرسنجی که داده های آن مشخص نیست در اینستاگرام سیدمحمد موحد منتشر و این نظرسنجی از پیروزی قاطع موحد در انتخابات دوازدهم کهگیلویه بزرگ خبرداده است.

به گزارش راه سلام، در این نظرسنجی که هیچکدام از داده ها و دَیتاهای آن مشخص نیست و اساسا نمی توان به آن یک نظرسنجی علمی _ دانشگاهی عنوان داد، سیدمحمد موحد کاندیدای انتخابات دوازدهم و نماینده شش دوره مجلس که آخرین دوره کاندیداتوری او برای انتخابات مجلس است، با کسب ۶۰ درصد و سه دهم درصد، پیروز این انتخابات معرفی شده است.

سیدعلی محمد بزرگواری نماینده اسبق و کاندیدای انتخابات دوازدهم در این حوزه انتخابیه که براساس نظرسنجی های میدانی از رشد چشمگیر جذب آرای انتخاباتی در کهگیلویه بزرگ برخوردار است و البته قرار است در آینده نزدیک، مطالبی را راجع به آنجه بر کهگیلویه بزرگ در سالهای نچندان دور گذشته، به مردم حوزه انتخابیه اش بگوید، در نظرسنجی منتشره اینستاگرام موحد با کسب ۳۰ درصد و چهار دهم درصد در جایگاه دوم قرار دارد.

رضا دهبانی نژاد که از جانب ایل بهمیی گرمسیر کاندیدای انتخابات شده بدون اشاره به درصد رای او که بنظر می رسد کمتر از سه درصد باشد در جایگاه سوم نظرسنجی قرار گرفته و البته آقایان علی مژدهی و آیت الله سعادتیان که براساس‌ نظرسنجی های میدانی در حال رشد آرای خود هستند صفر درصد محاسبه شده است.

علی مژدهی و آیت الله سعادتیان از پدیده های انتخابات دوازدهم در کهگیلویه بزرگ خواهند بود اما اینکه در این نظرسنجی ، صفر درصد آرای نظرسنجی به آنها اختصاص داده شده ، جای سوالات فراوانی دارد.

رنگ آبی منتشره برای درصد آرای موحد نشان می دهد موحد استقلالی است.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط