امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۰۴

  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • کاندیدای جوان شورای ائتلاف اصولگرایان بویراحمد تایید صلاحیت شد + پیشنهاد این کاندیدا

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

کاندیدای جوان شورای ائتلاف اصولگرایان بویراحمد تایید صلاحیت شد + پیشنهاد این کاندیدا

کاندیدای جوان شورای ائتلاف اصولگرایان بویراحمد از سوی هیات نظارت مرکزی شورای نگهبان برای انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شد.

به گزارش راه سلام، “سیدحسین رازیان، ۳۷ ساله و دارای مدرک دکترای مدیریت بازرگانی و بازرگانی بین الملل که این روزها در برخی دانشگاه های یاسوج مشغول به امر تدریس است، توانست برای کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های سه گانه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی هیات نظارت مرکزی شورای نگهبان رای تایید صلاحیت بگیرد.

او از فعالان اجتماعی و رسانه ای در بویراحمد نیز بشمار می رود که در شورای ائتلاف اصولگرایان هم حضوری فعال دارد.

رازیان همچنین بسیجی مرزهای شمالغرب ایران را در کارنامه خود بهمراه دارد و بعد از اعلان رسمی تائید صلاحیت خود با انتشار بیانیه ای، از صدا و سیما خواست فرصت های مساوی را در اختیار کاندیداها جهت برگزاری مناظره ها باهدف کاهش هزینه های انتخاباتی و جلوگیری از اسراف های فراوان، قرار دهد.

وی شعار خود را انسان محور توسعه پایدار عنوان نموده و در بیانیه اش تاکید نموده است که شرایط تبلیغات انتخاباتی باید بگونه ای فراهم شود که مردم بتوانند با شناخت کامل از برنامه های کاندیداها، مُنتخبین خود را برای مجلس دوازدهم انتخاب کنند.

رازیان از سادات امامزاده محمود طیار علیه السلام بشمار می رود و زادگاه او روستای زیبای گردشگری پَراِشکَفت بویراحمد است.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط