امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۰۲

  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • گزینه اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ و ایل بهمئی برای انتخابات دوازدهم مشخص شد + عکس و رزومه

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

گزینه اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ و ایل بهمئی برای انتخابات دوازدهم مشخص شد + عکس و رزومه

گزینه اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ برای کاندیداتوری در دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده است.

به گزارش راه سلام و به نقل از برخی اخبار موثق و شنیده های محافل سیاسی، گزینه اصلاح طلبان و البته ایل بهمئی برای کاندیداتوری در دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده است.

براساس اخبار دریافتی،” دکتر مجید باقریان” جوان خوش پوش نسل دوم انقلاب، استاد دانشگاه ، فعال سیاسی ، دارای بینش اصلاح طلبی سنتی ، برادر شهید روحانی والامقام شهید باقر جاکیان ( باقریان ) و دکترای تاریخ، بعنوان گزینه نهایی اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ برای کاندیداتوری انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی مشخص شده است.

گفته می شود در نشستی که جمعی از بزرگان جریان اصلاحات و برخی از سران ایل بهمئی در منزل شخصی یکی از بزرگان اصلاحات ( بنا به رعایت اخلاق، نام ایشان نزد راه سلام محفوظ است )،”دکتر مجید باقریان” جوان خوش اخلاق از ایل اصیل و تاریخی بهمئی، کاندیدای اصلاح طلبان و کاندیدای واحد ایل بهمئی در انتخابات دوازدهم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، بیشترین آرای حاضران را بخود اختصاص داده است.

راه سلام بر حَسب رعایت اخلاق و رسالت رسانه ای از بیان اسامی کاندیداهای رقیب” دکتر باقریان ” و ” آرای ” کسب شده آنان در این نشست درون حزبی، جدا خودداری تا بسترساز برخی بداخلاقی های ” رسانه ای ” نشود.

” باقریان ” در دولت اصلاحات و اعتدال دارای مناسب مهم استانی و برون استانی بوده که بخشدار بهمئی، مدیرکل برنامه ریزی و تحول اداری استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگی دانشگاه یاسوج، مدیرکل دفتر شاهد و ایثار دانشگاه یاسوج، عضو کمیته اجتماعی استان و عضو کمیته ایثار استان را می توان از نمونه های این مسوولیت ها برشمرد.

وی سطح حوزه علمیه قم را به پایان رسانده و مدیر تقسیمات کشوری، دبیر شورای عالی جوانان استان قم ، عضو کمیسیون های موارد خاص و  آموزشی و شورای فرهنگی ، مدیر اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، قائم مقام استان ، کارشناسان مطالعه و اشتغال خارج از کشور وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآنی شهید باقریان از دیگر نمونه های مسووولیت های دکتر باقریان بوده است.

پایگاه خبری راه سلام، حضور برادر ارزشمند و گام دومی انقلاب را به جولانگاه انتخابات دوازدهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ به فال نیک گرفته و امید است با حضور دکتر باقریان از ایل عزتمند و تاریخ ساز بهمئی، شاهد مشارکت گسترده مردم در این انتخابات باشیم.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط