امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۳۲

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

یاران موحد یکی پس از دیگری می روند/ زمان هم رفت

براساس آخرين برآوردهای کارشناسی صورت گرفته، یاران موحد یکی پس از دیگری درحال خروج از اردوگاه او هستند.

به گزارش راه سلام، “ذوالفقار زمان” چهره محبوب و اخلاق مدار تمامی ایلات و طوایف در کهگیلویه بزرگ هم که سابقه همراهی تمامی انتخابات ها را با “موحد” در کارنامه سیاسی بهمراه دارد، راه خود را در انتخابات دوازدهم از “موحد” جدا و بطور شفاف از “دکتر آیت الله سعادتیان” کاندیدای مودب و تحصیلکرده ایلات طیبی، دشمن زیاری، بهمیی و سادات وابسته به این ایلات حمایت می کند.

با نگاهی اجمالی به زندگی دکتر ذوالفقار زمان که در مسوولیت های ملی نیز جایگاه های متعددی داشته بخوبی می توان به  تأثیرگذاری او در کسب آرای موحد در ایلات طیبی ، دشمن زیاری، بهمیی و سادات وابسته به این ایلات پی برد.

دکتر زمان و البته مجموعه خانوادگی او، این روزها پرچم اتحاد ایلات طیبی، دشمن زیاری، بهمیی و سادات وابسته به او را در حمایت از دکتر سعادتیان برافراشته اند و از هم اکنون زنگ خطر از سوی سعادتیان برای سایر کاندیداها در این ایلات بصدا درآمده است.

حاج سعادتیان خواهرزاده ایل پرافتخار بویراحمد گرمسیری است و بدلیل شرایط کاریزمایی ، اخلاق مداری و ارتباطات وسیع اجتماعی سببی و نسبی با طوایف مختلف در دل ایل تاریخ ساز بویراحمد گرمسیر می تواند برگ برنده ای برای او در انتخابات دوازدهم و البته آینده سیاسی اش در کهگیلویه بزرگ باشد.

آیا آیت الله سعادتیان همانند مهدی روشنفکر نماینده کنونی بویراحمد در کهگیلویه بزرگ عمل خواهد کرد و با حمایت ایلات طیبی، دشمن زیاری، بهمیی و سایز حامیان او، نماینده مجلس خواهد شد؟

بنظر می رسد همانگونه که پیش بینی شد، موحد روزهای سختی را در آینده نزدیک در کهگیلویه بزرگ به چشم خود ببیند اگرچه تحلیلگران معتقدند موحد برای پیروزی راحت تر و بدون حاشیه می بایست در حوزه انتخابیه شادگان کاندیدا می شد نه در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ.

اخبار دریافتی حکایت از خروج گسترده لیدرهای مهم و اصلی موحد از اردوگاه او در تمام نواحی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ دارد که راه سلام بصورت مصداقی بزودی به این موضوع خواهد پرداخت.

 

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

6 پاسخ

  1. ایل غیور دشمن زیاری تورو خدا فکر کنید. سادات ٣٠ ساله دارند کلاه سرتون میزارن. فقط دارند شیرتون میکنن که رای بدین و الا پیر حیله گر دروغگو هیچ چی کاری براتون نکرد و نخواهد کرد. سادات دارند به دشمن زیاری ها میخندند. توروخدا فکر کنید.

  2. حاج آیت الله سعادتیان از چهره های محبوب و با شخصیت استانی میباشند، ان شاءالله با حمایت مردم فهیم و محترم کهگیلویه بالاخره این شهرستان نماینده ی حقیقشو درک میکنه

  3. درود فراوان میفرستم بر بزرگ مردی از ایل سترگ دشمن زیاری(حاج آیت الله سعادتیان)
    با آرزوی سلامتی و سربلندی

  4. والا غیر از اینکه خوابشه بزرگواری ببینه چون ازهمین الان خودش ویارانش شروع کردین به تخریب نماینده ها

  5. ول کن ….
    سس کن
    حیا کن
    هوی هوی و حرص دنیا
    بره شکر خدا کن پیرمرد
    …………….شیخ دانشه روانی
    منطقا نه ذلیل کردی
    مژدهینه گولش زی
    حبیبی‌نیا ول کردی
    فیاض بخشه مسخره کردی
    …….‌‌‌‌‌‌‌……….‌‌..
    ول کن،ول کن،سس کن سس کن
    نه بسته……
    بکن…..

  6. از حوزه غربی کهگیلویه درود میفرستم به مرد نیک کردار راست گفتار و عمل گرا دکتر سعادتیان عزیز .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط