امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۰:۲۴

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

برگشت ۲۳ میلیارد تومانی پردیس هنری دوگنبدان بدلیل سهل انگاری مُدیر

به گزارش راه سلام، “روانبخش دیهیم خوب” در جلسه شورای اداری شهرستان گچساران با اظهار تاسف از اینکه عملکرد ضعیف راهداری در خصوص جاده کارخانه روغن نباتی مشهود است، یادآورشد: متأسفانه مدیرکل راهداری تاکنون چندین بار در خصوص اتمام این پروژه قول‌های متعددی داده که به هیچکدام از این قول ها و عده ها تاکنون عمل نکرده است.

فرماندار گچساران گفت: قرار بود به اداراتی که مدیران کل آنها در اجرای پروژه‌های شهرستان همکاری نمی کنند بودجه‌ای به ادارات آن‌ها در شهرستان تخصیص ندهند.

دیهیم خوب افزود: با تماس مدیرکل راهداری، مجبور شدیم به این اداره بودجه اختصاص بدهیم در صورتیکه این نهاد دولتی به وعده خود عمل نکرده و جاده روغن نباتی که می بایست در هفته دولت به اتمام می رسید همچنان نیمه تمام مانده است.

وی گفت: برخی از مدیران فضا را به سمتی می‌برند که نارضایتی برای مردم ایجاد می‌شود، باید مدیران‌ پاسخگوی دغدغه ها و نگرانی هایی مردم بوده و به آن‌ها خدمت کنند.

فرماندار گچساران با اشاره به فعالیت برخی پروژه‌های شهرستان، خاطرنشان کرد: برخی از پروژه ها فعال یا نیمه فعال هستند و اعتبارات آن‌ها در حال برگشت خوردن است.

دیهیم خوب با بیان اینکه پردیس هنری دوگنبدان یکی از پروژه‌هایی است که اعتبار ۲۳ میلیارد تومانی آن در سال گذشته به دلیل سهل انگاری مُدیر در حال برگشت می‌باشد، تصریح کرد: اگر مدیرکل راه و شهرسازی کوتاهی کرده ما نباید پاسخگوی آن باشیم، به خاطر سوء مدیریت هیچ کاری برای این پروژه صورت نگرفته است.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط