امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۹:۵۸

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

بویراحمد رکوردار بیشترین پروژه های هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد

نماینده شهرستان های سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 178 پروژه در هفته دولت امسال در شهرستان بویراحمد خبرداد و اظهارداشت: این شهرستان رکوردار بیشترین پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی در هفته دولت امسال است.

به گزارش راه سلام، “مهدی روشنفکر” در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی آغاز شد، خاطرنشان کرد: شهرستان بویراحمد رکورددار بیشترین طرح های افتتاحی و کلنگ زنی است بگونه ای که مجموع طرح ها ۱۷۸ فقره هستند که ۱۲۱ فقره افتتاحی و ۵۷ فقره کلنگ زنی شد.

وی گفت: در شهرستان دنا ۵۳ طرح شامل ۳۸ مورد افتتاحی و ۱۵ مورد کلنگ زنی و در شهرستان مارگون ۲۸ طرح وجود دارد که ۱۷ مورد از آن ها افتتاح و ۱۱ مورد کلنگ زنی خواهد شد.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افتتاح و کلنگ زنی این تعداد پروژه ها در شهرستان های سه گانه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد مایه فخر و مباهات همه ما است، خاطرنشان کرد: یکی از استان‌هایی که در بحث فضای آموزشی مشکلات عدیده‌ای دارد، استان کهگیلویه و بویراحمد است اما مسوولان، برای رفع این مشکل خوب کار کردند.

روشنفکر به اثربخشی و کارآیی مدیر در نظام اداری و جامعه نیز اشاره و تصریح کرد: در اوج همه محدودیت‌ها و مدت زمان کوتاه اکنون شاهد کارآیی مدیران در ساخت مدرسه هنرستان شبانه روزی برکت نخبگان عشایر گنجه‌ای بزرگ هستیم که جای تقدیر دارد.

به گزارش راه سلام، تخریب و بازسازی هنرستان شبانه‌روزی دخترانه یاسوج (واقع در گنجه‌ای بزرگ)، احداث پل رودخانه مهریان (پل دوم بنسنجان)، اجرای شبکه سیم به کابل خیابان‌های شاهد یاسوج، احداث سایت جدید فناوری، اجرای روکش آسفالت خیابان‌های امیرکبیر یاسوج، کارگاه تولید و بسته‌بندی قارچ در امیرآباد دشتروم، کارگاه تولید شوریجات و ترشیجات در امیرآباد دشتروم و احداث راه اصلی باغچه سادات – سرفاریاب – سه راهی سپیدار با حضور مهدی روشنفکر نماینده‌ بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس، سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی بعنوان پروژه های هفته دولت امسال در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شدند.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط