امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۱۰

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

فرمانده سپاه گچساران در یک قدمی فرمانداری کهگیلویه + عکس و جزئیات خبر

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گچساران در یک قدمی انتصاب در مسوولیت فرمانداری کهگیلویه است.

یک منبع آگاه در گفت و گو با راه سلام تاکید کرد که گزینش سرهنگ پاسدار سیدحمزه محقق زاده که هم اکنون فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان گچساران است، در آستانه فرماندار شدن برای شهرستان کهگیلویه است.

وی تاکیدکرد: انتصاب سرهنگ محقق زاده هنوز در مسوولیت فرمانداری کهگیلویه قطعی نشده و باید منتظر تائیدیه رسمی از نیروهای مسلح و سپاه پاسداران مرکز کشور بود.

این منبع مطلع در پاسخ به این سوال که آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای انتصاب محقق زاده در فرمانداری کهگیلویه موافق است یا مخالف؟ هم اظهارداشت: براساس اطلاعاتی که ما داریم، آقای احمدزاده موافق این انتصاب بوده و خودشان در حال پیگیری انتصاب سرهنگ محقق زاده برای فرمانداری کهگیلویه است.

وی به راه سلام گفت: معلوم نیست آقای محقق زاده از سوی سازمان مرکزی برای این مسوولیت انتخاب شود یا خیر و وزارت کشور اکنون منتظر تایید نهایی سازمان مرکزی نیروهای مسلح است.

این منبع آگاه باتاکید براینکه اگر با ماموریت و یا انتقال آقای محقق زاده به وزارت کشور موافقت صورت بگیرد او بزودی فرماندار کهگیلویه می شود، خاطرنشان کرد: این امکان هم دارد که از سوی سازمان مرکزی با این انتقال مخالفت شود و البته برخی مخالفت ها در این ارتباط نیز اکنون در سطح عمومی شایعه شده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا از نیروهای وزارت کشور برای این مسوولیت استفاده نمی شود؟ هم یادآورشد: واقعیت اینکه آقای احمدزاده استاندار تمایل به انتصاب ایشان دارد و از سویی از روزهای اول، نام ایشان بعنوان فرماندار کهگیلویه نیز مطرح بوده است.

به گزارش راه سلام، مخالفان انتصاب سرهنگ پاسدار سیدحمزه محقق زاده اما معتقدند وی به این دلیل که قبلا در مسوولیت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه نیز حضور داشته و از اقوام و نزدیکان “سیدمحمد موحد ” نماینده کنونی کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی است نمی تواند در انتخابات پیش رو اقدام جانبدارانه ای نکند.

مخالفان انتصاب ایشان همچنین می گویند اگر قرار بود آقای سیدعبدالعزیز موسوی بدلیل انتساب با ” موحد ” نماینده فعلی این حوزه انتخابیه در مجلس کنار گذاشته شود، چه دلیلی دارد ” آقای محقق زاده” فامیل دیگر این نماینده مجلس در همان مسوولیت بکار گمارده شود.؟

این افراد می گویند: آقای محقق زاده با وجود تمام توانمندی های نظامی، بدلیل عدم آشنایی با مسائل سیاسی و البته مسائل برگزاری انتخابات در یک حوزه انتخابیه ای که با رنگ و بوی طایفه ای عجین شده است، نمی تواند انتخابات دوازدهم را براحتی و بدور از شائبه های سیاسی برگزار کند.

آنان به راه سلام گفتند که کهگیلویه بزرگ در انتخابات دوازدهم، آبستن حوادث فراوانی خواهد بود که می طلبد از نیروهای مُجرب، غیربومی و بی حاشیه در این انتخابات استفاده کرد.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

یک پاسخ

  1. کهگیلویه از اول انقلاب تاکنون به جز دو مورد فرماندار غیر نظامی نداشته است .جای بسی تاسف است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط