امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۳:۰۲

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

توسعه راه های کهگیلویه و بویراحمد وعده دولت است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: وعده دولت به توسعه راه های استان با پنج هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته، عملی می شود.

به گزارش راه سلام/ “علی‌محمد روستا ” گفت: در تلاشیم تا راه های استان توسعه یابند و راهداری استان تقویت و نسبت به گذشته قوی‌تر شود.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۵۷۰ کیلومتر راه خاکی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، گفت: پروژه‌های زیادی در حوزه راهداری داریم که برای تکمیل شدن نیاز به همت و اعتبار دارد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت در تلاشیم که پروژه‌هایی نظیر پل شهید طیب، وحدت، رودسمه، بید انجیر و چال‌شاهین در حوزه راهداری هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند و مورد استفاده مردم قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان در دور سفر دوم ریاست جمهوری به استان به حوزه راه اختصاص داده‌ شد و انتظار داریم که این اعتبارات به صورت صحیح و کارشناسی شده به پروژه‌ها تزریق شود.

روستا گفت:با توجه به نقاط برف‌گیر و حادثه‌خیز در سطح استان در حوزه نظارت با کمبود نیرو و ماشین‌آلات مواجه هستیم که باید اقدامات لازم جهت رفع این مشکلات انجام شود تا در مواقع لازم با چالش روبرو نشویم.

وی با بیان اینکه کارهای عمرانی با پشت میز نشستن انجام نمی‌شود و کار باید به صورت میدانی پیگیری شود، گفت: پل روستای بیدانجیر که هم‌اکنون مردم روستا در حال استفاده از گرگر برای عبور از رودخانه هستند باید تا قبل از بارش‌ها، عرشه این پل به محل احداث حمل و به اتمام برسد و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه جاده های استان به لحاظ پایش تقویت می شوند افزود: سه دوربین پایش تصویری در مسیرهای ارتباطی نصب شده و قرار است که پنج دستگاه دیگر نصب شود.

وی با اشاره به اینکه نصب روشنایی و نیوجرسی در مسیر یاسوج به اصفهان باعث ۴۰ درصد کاهش تصادف شد، افزود: تقاطع روستای «گندی‌خوری» در مسیر یاسوج به اصفهان یکی از پرخطرترین نقاط است و با معارضاتی روبرو است که درصدد رفع آن هستیم و راهداری مکلف به نصب روشنایی در این‌ تقاطع است.

روستا، رفع نقاط پرحادثه، ایمن سازی راه ها و اتمام پروژه های نیمه تمام را مهمترین اولویت های کاری دو حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برشمرد و گفت: برای موفقیت در بحران تلفات و تصادفات جاده ای علاوه بر اقدامات ایمن سازی فیزیکی، نیازمند بهره مندی از ظرفیت های ملی و استانی و تقویت فرهنگ ایمنی عبور و مرور هستیم.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط