امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۳:۱۵

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

عزت باید به گچساران و باشت بازگردد

متاسفانه مدتی است گچساران و باشت دچار آسیب جدی در این حوزه شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید براینکه تمام مناطق استان بویژه شهرستان های گچساران و باشت باید به جایگاه سابق خود در بُعد پرورش مدیران بازگردد، گفت: متاسفانه مدتی است گچساران و باشت دچار آسیب جدی در این حوزه شده است.

به گزارش راه سلام،  سیدعلی احمدزاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته بسیج در گچساران گفت: حال و روز این روزهای گچساران خوب نیست و عزت باید به گچساران و باشت بازگردد.

وی با بیان اینکه در زمانی نه چندان دور ما شاهد پرورش نیروهای کم نظیری در سطح کشور و استان از گچساران و باشت بودیم، خاطرنشان کرد: ما با وجود داشتن نیروهای متدین، مستعد و باسواد اما اکنون دچار آسیب های جدی در بخش پرورش نیرو و مدیران آینده در گچساران و باشت هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: من از تمام دست اندرکاران می خواهم برای بازگشت جایگاه رفیعی که گچساران و باشت در تامین نیروی انسانی برای استان و کشور داشتند تلاش کنند و وقت بگذارند.

احمدزاده با تاکید براینکه برای تربیت جوانان و نوجوانانی که قرار است آینده گچساران، باشت، استان و کشور را بسازند باید وقت و مایه گذاشت، یادآور شد: از تربیت جوانان و نوجوانان و بالابُردن اندیشه‌های سیاسی آنان غافل نشوید تا گچساران و باشت به حقوق واقعی خود برسند.

وی گفت: گچساران و باشت در گذشته از نیروهای فراوان تاثیرگذاری در کشور برخوردار بود اما اکنون شرایط به‌گونه دیگری است که می طلبد همه در پرورش نیروهای آینده تلاش کنند./ ایلنا

https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1421624

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط