امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۰:۲۸

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

تنها کاندیدای اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ هم تائیدصلاحیت شد

کاندیدای جوان جریان اصلاح طلبان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بالاخره توانست از شورای نگهبان، رای تاییدصلاحیت دریافت کند.

به گزارش راه سلام، ” دکتر مجید باقریان ” که عنوان جوان ترین و تنها کاندیدای اصلاح طلبان در ۱۱ انتخابات مجلس ایران را در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ با خود بهمراه دارد، ساعاتی پیش توانست از شورای نگهبان، رای تاییدصلاحیت بگیرد و بزودی این حُکم به استان و این کاندیدای انتخاباتی اطلاع رسانی می شود.

“مجید باقریان ” پیشتر و در یک انتخابات درون جریانی توانسته بود از سوی احزاب اصلاح طلب در کهگیلویه بزرگ بعنوان کاندیدای این جریان رای حداکثری بگیرد اما متاسفانه با تاخیر در تاییدصلاحیت خود ربرو شد و برای مدتی فعالیت انتخاباتی او به تاخیر افتاد.

وی علاوه بر نشاط و شور جوانی، کاندیدای تحصیلکرده با مدرک دکترای تاریخ است و برخلاف تمامی کاندیداها در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ توانسته است هم در دانشگاه و هم در حوزه علمیه تحصیل و تدریس کند.

باقریان، اتمام سطح حوزه علمیه قم را در پرونده خود بهمراه دارد و برادر روحانی شهید والامقام شهید باقر جاکیان (باقریان) (ره) نیز است.

بخشدار بهمئی، مدیرکل برنامه ریزی و تحول اداری استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر تقسیمات کشوری ، دبیر شورای عالی جوانان استان قم ، مدیرکل فرهنگی دانشگاه یاسوج ، مدیرکل شاهد و ایثار دانشگاه یاسوج ، عضو کمیته اجتماعی استان ، عضو کمیته ایثار استان و عضو کمیسیون های موارد خاص و آموزشی و شورای فرهنگی از مسوولیت های کاندیدای جوان اصلاح طلبان در کهگیلویه بزرگ است.

مدیر اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، قائم مقام اداره کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان خوزستان، کارشناس مطالعه و اشتغال خارج از کشور وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل موسسه فرهنگی قرآنی شهید باقریان را نیز در پرونده کاری خود دارد.

باقریان پیشتر از سوی بزرگان، معتمدین ، ریش سپیدان و جوانان شهرستان بهمئی و بویراحمد گرمسیر نیز توانسته بعنوان کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات دوازدهم رای مثبت و تائیدی بگیرد که بدون تردید با حضور او شاهد مشارکت حداکثری در این انتخابات در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ خواهیم بود.

باقریان معتقدست نماینده مجلس باید بتواند هم صدای واقعی مردم حوزه انتخابیه اش باشد و هم بدنبال برخی اصلاحات در کشور.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط