امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۹:۵۷

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عزادار شد + اسامی کُشته شدگان

سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از حادثه انحراف از مسیر خودروی سمند در گچساران و کُشته شدن ۲ نفر خبر داد.

به گزارش راه سلام، محمدامین نیکوئی نژاد به رسانه‌ها گفت: حادثه انحراف از مسیر خودروی سمند و برخورد با گارد ریل در روبروی شرکت بهنوش گچساران در ساعت ۱۵ و هفت دقیقه امروز یکشنبه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ گچساران اعلام که بلافاصله کارکنان این پایگاه در امامزاده جعفر(ع) به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه یکی از مصدومین در دم فوت کرد، افزود: دو مصدوم دیگر به بیمارستان شهید رجائی گچساران اعزام شدند که یکی از مصدومین بدلیل شدت آسیب و جراحات وارده، عملیات احیاء بی نتیجه ماند و در مسیر فوت کرد و مصدوم دیگر به بیمارستان شهید رجائی دوگنبدان انتقال داده شد

به گزارش راه سلام،  کُشته شدگان این سانحه تلخ، خانم فهیمه صفایی کارشناس ارشد صنایع غذایی و احمد بهروزی راننده معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بوده اند.

روح شان شاد و راه سلام برای بازماندگان طلب صبر از حی لایزال مسألت دارد.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

یک پاسخ

  1. بسم الله الرحمن الرحیم*
    انا لله و انا الیه راجعون
    در روزی که در بزم و روز سپید پرستار عزم دار تبریک و تبرک بودیم،با شنیدن خبر تلخ تصادف کارکنان خدوم دانشگاه علوم پزشکی، متأثر شدم و متألم!
    الهی رضا برضائک و تسلیما لامرک!
    این ضایعه تلخ و سنگین را به ساحت خانواده های محترم و داغدار صفایی، بهروزی، دانشگاه علوم پزشکی استان، مردمان شهرستان بویراحمد، جامعه سلامت، دارو و صنایع غذایی، جامعه پزشکی استان و سوگواران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
    برای آن رحیلان کوی حضرت دوست، آرامش مینوی و برای بازماندگان، صبر، صحت، عزت و سرفرازی از درگاه حضرت حقّ-جلَّ جلاله-مسألت می نمایم.
    با تقدیم احترام و تسلیت*
    سروش درست بویراحمدی
    🏴🏴🏴
    ✍🏻 📚

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط