امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۴:۱۰

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

دکتر غلام نژاد: تحت پوشش قراردادن افراد فاقد بیمه در مناطق کمتر برخوردار

سرپرست بیمه سلامت استان تهران در دومین اجلاس مدیران منطقه شش کشوری تاکیدکرد: افراد فاقد بیمه درمناطق کمتر برخوردار تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

به گزارش راه سلام/ دکتر محمدغلام نژاد دبیر شورای منطقه شش کشوری گفت: ما دراستان تهران بیش از چهار میلیون و ۹۶۰ هزار نفر بیمه شده داریم که بیشترین افراد، تحت پوشش  بیمه  ایرانیان می باشند و در طرح بیمه گری رایگان، دهک ‌های یک تا پنج که در سطح شهر تهران اجرا شده است نیز تاکنون یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفته اند که اغلب، افرادی هستند که در مناطق کمتر برخوردار بیمه شده اند.

وی افزود: درحوزه های فنی یکی از اقدامات مهم و برجسته‌ سامانه‌ی بر خط دارویی است که در استان تهران انجام و این دسترسی  به تمام داروخانه‌ها داده شده است تا با کد ملی بیمار وارد سامانه شده و مدارک و مستندات بیماران را که نیاز به تایید دارو دارند را بارگذاری نمایند و سپس کارشناسان این اداره درمدت زمان کمتر از ۳۰ دقیقه تایید می نمایند. هدف از افتتاح این سامانه جمع آوری صف های طولانی و دسترسی آسان به خدمات می باشد.

گفتنی است در سامانه برخط دارو تاکنون ۵۶۰ پرونده دارو مورد بررسی قرار گرفته است و هدف از این اقدامات تسهیل درارائه خدمات به بیمه شدگان می باشد.

سرپرست بیمه سلامت استان تهران  به پروژه بیماران خاص وصعب العلاج اشاره کرد و گفت: دراین صندوق ۱۳۹ هزار بیمار نشاندار شده که ازمجموع هزینه های سرپایی و بستری درتعهداز سهم پایه سازمان که سهم صندوق صعب العلاج است پنج درصد خارج از ضوابط به مبلغ  ۶۲۵ میلیارد تومان در استان تهران هزینه شده و ۱۸ میلیارد خارج از ضوابط سازمان پرداخت کرده ایم .

دکتر غلام نژاد گفت: یکی از اقدامات بزرگ و ارزنده که در زمان مدیریت اسبق اداره کل اتفاق افتاد و بسیار تحسین برانگیز است خرید ساختمان های ادارات شهرستانی بوده که هم اکنون تعدادی از ساختمان های استیجاری به ملکی تبدیل شده اند.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط