امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۳:۵۵

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

دکتر غلام نژاد خبرداد: اجرای طرح نوین سامانه بر خط تایید دارو

نشست خبری رسانه ای با حضور دکتر محمد غلام نژاد؛ سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران، دکتر سیده مریم حسینی معاون بیمه و خدمات سلامت و روسای ادارات فنی برگزار شد

به گزارش راه سلام و به نقل از روابط عمومی اداره کل به مناسبت گرامیداشت هفته دولت,نشست خبری رسانه ای با حضور دکتر محمد غلام نژاد؛ سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران، دکتر سیده مریم حسینی معاون بیمه و خدمات سلامت و روسای ادارات فنی برگزار شد.

دکتر غلام نژاد ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، گفت : رسانه ها نقش مهم و موثری در اذهان عمومی دارند. هم می توانند نقاط قوت ما را تحکیم کنند و هم می توانند پایه های اصلی جامعه را تضعیف کنند، از خصوصیات برجسته یکی از رسالت های رسانه؛ ایجاد همبستگی و اتحاد درجامعه است.

وی افزود: در راستای تسریع و تسهیل فرایند تایید دارو با رویکرد رفاه حال بیمه شدگان این سازمان، ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات درمانی به بیماران، کاهش تردد درون شهری و ضمن حفظ محرمانگی و امنیت مستندات بیماران سامانه برخط تایید دارو در استان تهران راه اندازی گردید.

 درحال حاضر دسترسی سامانه برخط تایید دارو دراختیار تمامی داروخانه های استان تهران قرار داده شده و ازخرداد سال جاری تاکنون بالغ بر ۳۶۰ پرونده دارویی ازاین طریق تایید و بررسی گردیده است، در مواردی که بیمار نیاز به تشکیل پرونده دارویی دارد اولین گام، کنترل و تکمیل مدارک دال بر بیماری است که در کمترین زمان ممکن اطلاعات لازم در اختیار داروخانه قرار می گیرد تا نسبت به پاسخگویی شایسته به بیمه شدگان اقدام لازم صورت پذیرد.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران، از رایگان شدن تمامی خدمات بستری و سرپایی سه دهک اول جامعه در مراکز و بیمارستان‌های دولتی توضیحاتی ارائه داد.

وی افزود: آخرین پرداختی پزشکان ، درمانگاه های خصوصی نسخ الکترونیک، مراکز پاراکلینیک، داروخانه های خصوصی نسخ الکترونیک و داروخانه های خصوصی ارز ترجیحی تا خرداد ۱۴۰۲ انجام شده است.

دکتر غلام نژاد تاکید کرد: پوشش بیمه‌ای خدمات درمان ناباروری اقدام بزرگی بود که آی وی اف، آی یو آی و… تحت پوشش قرار گرفت و ۹۰ درصد تعرفه‌ها را در هر سه بخش دولتی، غیرعمومی دولتی و خصوصی را پوشش می‌دهیم. افراد نابارور نشان‌دار شده و بر اساس سامانه‌های ما تعرفه‌ها اعمال می‌شود.

شایان ذکر است دکتر غلام نژاد یکی از اقدامات مهم و برجسته اداره کل بیمه سلامت استان تهران را برقراری سامانه برخط دارو که هم اکنون درحال اجرا می باشد دانست.

گفتنی است، در این نشست, سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ضمن پاسخگوئی به سوالات خبرنگاران ازایشان تقدیر و تجلیل بعمل آورد.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط