امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۵۵

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

آیا حذف نام دختر افشاریان ادامه لُرستیزی در فدراسیون فوتبال است؟

با دستور رئیس فدراسیون فوتبال، نام دختر خداداد افشاریان از فهرست داوران لیگ برتر بانوان خط خورد.

به گزارش راه سلام، سایت مشرق نوشت: خداداد افشاریان چندی پیش نام دخترش را هم برای حضور در کلاس داوری رد کرده بود.

پس از انتشار این خبر، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال موضوع را پیگیری و دستور کنار گذاشتن دختر افشاریان را صادر کرد.

بدین ترتیب یکی از اعضای خانواده افشاریان نتوانست به جمع داوران راه یابد.

به گزارش راه سلام، اگر آنچه که سایت مشرق نوشته صحت داشته باشد، اقدام مهدی تاج را باید یک اقدام سخیف علیه داوران جوان آینده این مرز و بوم دانست.

بنظر می رسد باید از آقای تاج سوال کرد که براساس کدام قانون در ایران، فرزندان یک خانواده نمی توانند همگی پزشک شوند و یا همگی مهندس و یا همگی بازاری؟

براساس کدام قانون مملکت، اگر چهار فرد شایسته در یک خانواده توانمندی لازم برای حضور در یک رشته ورزشی و حتی موضوع سیاسی را داشته باشند، باید اینگونه و به ناحق حذف شوند؟

آقای تاج بنظر می رسد باید به افکار عمومی بگوید که گناه ” خداداد افشاریان ” فرزند اصیل زاگرس چیبست که فرزندان و حتی اقوام او توانایی لازم عبور از آزمون های فنی و تخصصی داوری را که با حضور اساتید مطرح داوری در کشور انجام می گیرد را دارند؟

اساسا چرا فرزندان آقای افشاریان باید به ناحق و بخاطر شانتاژبازی چهار سایت و ولگرد مجازی، از حقوق مسلم قانونی خود بهره مند شوند؟

مگر در این ممکلت نمی شود دو برادر رئیس قوا باشند و یا زن و شوهر نماینده مجلس؟

مگر رووسای جمهور نزدیکان خود را در نزدیکترین منصب های دولتی نمی گمارند؟

مگر آقای تاج اکنون دوستان و همپیمانان خود را در فدراسیون مسوولیت نداده است؟

اصلا اساسا چرا هروقت فرزند اصیل زاگرس ( قوم لُر ) در مناصب ورزشی و غیره ورزشی اینگونه ای قرار می گیرند باید مورد هجمه شانتاژ بازان نادان قرار بگیرند همانند “شهاب الدین عزیزی خادم” سرپرست سابق فدراسیون فوتبال ایران؟

سریعترین و ارزان‌ترین صعود به جام جهانی و نخستین صعود تیم ملی بانوان به جام ملت‌های آسیا در دوره مدیریت “عزیزی خادم” به وقوع پیوست، نخستین صعود تیم ملی بانوان به جام ملت‌های آسیا باتوجه به حمایت ویژه “عزیزی خادم” از فوتبال بانوان انجام شد، تفاهم نامه چهارساله با فدراسیون فوتبال قطر که یکی از بندهای آن ایجاد کمپ اسپایر با هزینه قطری‌ها در کیش بود از اقدامات چشمگیر زیرساختی دوران طلایی مدیریتی او بود، تفاهم با مناطق آزاد تجاری جهت ایجاد زمین‌های چمن هیبریدی و بزرگ‌ترین کمپ فوتبال در کیش از دیگر پروژه‌های مهم دوران حضور موفق عزیزی خادم است. وی در زُمره موفق ترین مدیران شاغل در تاریخ تاسیس فدراسیون فوتبال محسوب می شود‌.

“عزیزی خادم” در ۱۰ اسفند ۱۳۹۹با رای مجمع، سرپرست فدراسیون فوتبال ایران شد و در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰، پس از صعود تاریخی تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به ناگاه و بی مقدمه از سوی اعضای هیئت رئیسه و بدون ارائه هیچ مستندی از این پُست کنار گذاشته شد.

بنا بگفته برخی تحلیلگران ورزشی، حالا نوبت به ” خداداد افشاریان ” مَرد شماره یک داوری فوتبال ایران و از سرمایه های ورزشی کشور رسیده و تنها جُرم او ” زاگرسی بودن ” اوست و تمام.

همین تحلیلگران می گویند” آیا حذف نام دختر افشاریان ادامه لُرستیزی در فدارسیون فوتبال است؟

“افشاریان ” محبوب دل ” زاگرس نشینان ” است، چه در فدراسیون باشد چه نباشد.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

یک پاسخ

  1. دوران ریاست افشاریان یکی از بدترین دوران داوری بوده که اکثریت تیم ها از داوری ناراضی معترض هستند. در مصاحبه دیشب هم گندش دراومد.متاسفانه ، انتظار از ایشون خیلی بیشتر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط