امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۳۹

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

کمک های دولت به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد انتخاباتی نشود

معاون سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که این سازمان، در برخورد با مدیران مُتخلفی که بدون رعایت قانون، فرد یا افرادی را براساس رابطه بجای ضابطه در سازمان اداری، دستگاه دولتی و یا شرکت های خدمات رسان بکار بگیرند و یا استخدام کنند، بدون تردید و بدون هیچ تعارفی براساس قانون، با متخلفین برخورد قاطع می کند.

به گزارش راه سلام، “سیدنواب دانش”  در دومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علاوه بر موضوع بکارگیری و استخدام در ادارات دولتی و شرکت های خدمات رسان این استان، موضوع انتصابات در ادارات نیز تحت رصد می‌باشد و با همه موارد اگر بصورت غیرقانونی شکل بگیرد، برخورد قاطع قانونی می شود.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی بعنوان دستگاه نظارتی وظیفه دارد با مدیران کم کار نیز براساس قانون برخورد قاطع خواهد نمود، خاطرنشان کرد: با کم کاری مدیران نیز برخورد قانونی می کنیم و دستگاه‌های دولتی و شرکت های خدمات رسان باید از جناح بازی خودداری کنند و دنبال استخدام‌های فله‌ای و خویشاوندی نباشند.

معاون سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه انتصاب مدیران در ادارات دولتی و شرکت های خدمات رسان باید طبق قانون صورت پذیرد، یادآورشد: تسهیلات و کمک‌های دولت به مردم نیز نباید به بهانه انتخابات توزیع شود.

دانش گفت: اگر کمک های دولت در هر قالبی به بهانه انتخابات توزیع شود بر وحدت جامعه نیز صدمه وارد می‌کند.

 

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط