امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۴۱

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

تصاویر پرسنل کُشته شده دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در تصادف مرگبار گچساران

۲ نفر از کارکنان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج متاسفانه جان خود را در سانحه ای تلخ در گچساران از دست دادند.

به گزارش راه سلام، متاسفانه حوالی ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه امروز یک‌شنبه بیست هشتم آبانماه ۱۴۰۲ در سانحه ای تلخ و مرگبار ، یکدستگاه ماشین سمند معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در محدوده امامزاده جعفر علیه السلام گچساران بشدت با گاردیل برخورد و باعث کُشته شدن سرکار خانم فهیمه صفایی از کارشناسان ارشد، جوان، بااخلاق ، اصیل و دلسوز این معاونت شد.

“احمد بهروزی”، راننده جوان، مودب ، مهربان، اخلاق مدار و ورزشکار این معاونت نیز بدلیل شدت جراحات وارده در این سانحه دلخراش کشته شد.

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در روز پرستار،  ۲ تن از بهترین پرسنل خود را از دست داد و سیاه پوش شد.

کشته شدن این کارکنان زحمتکش در  روز پرستار برای همیشه برای همکاران آنان‌ در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، بدون تردید یک روز سیاه و غمبار خواهد بود.

دکتر سعید جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پیامی تاثر برانگیز، کشته شدن همکاران خود در این سانحه تاسفبار را صمیمانه به خانواده های عزیزان سفر کرده و مجموعه این دانشگاه تسلیت گفت.

پایگاه خبری راه سلام نیز مجددا درگذشت فرزندان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد در این سانحه دردناک را به مردم استان، جامعه دانشگاهی و خانواده های آنان صمیمانه تسلیت عرض می کند.

امیدست پرودگار متعال به بازماندگان صبر عنایت بفرماید.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط