امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۲:۲۴

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

انتصاب پسر در ریاست بیمارستان پدر

پسر شهید دکتر قربانعلی جلیل که بیمارستان شهر یاسوج به نام این شهید والامقام مُزین شده است در حُکمی، به ریاست این بیمارستان منصوب شد.

به گزارش راه سلام، طی حُکمی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست بیمارستان شهید جلیل این شهر منصوب شد.

دکتر سعید جاودان سیرت با صدور حُکمی ارزشمند و تحسین برانگیز،” دکتر علیرضا جلیل” را بعنوان سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد_ بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منصوب و از خدمات دکتر سیدعباس رضایی که پیشتر بعنوان مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده بود تقدیر کرد.

عملیات احداث بیمارستان شهید جلیل در زمینی بمساحت ۲۸ هزار و ۸۲۸ مترمربع در هشت طبقه از سال ۸۶ شروع شد و در دی‌ماه ۹۷ به اتمام رسید.

اعتبار احداث این بیمارستان یک بیلیون و ۷۰۰ میلیارد ریال و ۲۹۷ تخت مصوب این بیمارستان شامل اورژانس بزرگسالان و اطفال، بخش‌های داخلی، اطفال، جراحی، سی.سی.یو، آی.سی.یو، زنان، نوزادان، شیمی درمانی و اتاق عمل است.

واحد‌های پاراکلینیکی فعال این بیمارستان شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، داروخانه، درمانگاه تخصصی و درمانگاه عمومی سرپایی است.

بخش‌هایی که هم‌اکنون در بیمارستان شهید جلیل فعال است شامل داخلی، عفونی، اطفال، سی‌.سی.یو، جراحی، اتاق عمل، شیمی درمانی و اورژانس است

راه سلام، انتصاب برادر عزیزمان جناب آقای دکتر علیرضا جلیل را در مسوولیت ریاست بیمارستان شهید جلیل یاسوج تبریک می گوید.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط