امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۰:۰۵

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

امیدوارم با دستان قُضات، عدالت مستقر شود

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد که با دستان قضات، عدالت مستقر شود و البته برای استقرار عدالت، قضات باید آرامش داشته باشند.

به گزارش راه سلام، “محبوب افراسیاب” در بازدید از حوزه های قضایی کهگیلویه و گچساران با تاکید بر سرعت بخشی و دقت در اجرای احکام و اقدامات قضایی، خاطرنشان کرد: زحمات و تلاش‌های همکاران قضایی از نظر سرعت و دقت چشمگیر است و وظیفه دارم، صمیمانه از شما تشکر کنم و این روند را ادامه دهید که یکی از حوزه‌های قضایی ممتاز در سطح کشور را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم با دستان شما عدالت مستقر شود، یادآورشد: قُضات در سنگر جهاد و عدالت هستند و ما وظیفه داریم از آنان به هر نحو ممکن حمایت و ضمن هموار نمودن مسیر، بسوی اجرای عدالت حرکت کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه وظیفه ماست محیط امنی را برای همکاران که در سنگر عدالت می‌جنگند فراهم کنیم، تصریح کرد: من مُکلف هستم همیشه در کنار قضات باشم و بتوانم جهت حل مشکلات آنان کاری انجام دهم.

افراسیاب گفت: همکاران نظارتی باید بگونه‌ای کار کنند که همواره قضات احساس امنیت کنند و فضای آرامی شکل بگیرد تا عدالت بهتر اجرا شود.

وی با تاکید براینکه به هیچ وجه در یک محیط ناامن، عدالت قابل استمرار نیست و تردید نکنید در سایه تلاش‌های قضات، ما به این اهداف می‌رسیم، اظهارداشت: در میدان عمل، می‌توان نظارت کرد، جلوی انحراف را گرفت، تشخیص درستی نسبت به همکاران داشت و سایر متغیرهای تهدید کننده سازمان را هم شناخت.

به گزارش راه سلام، در این بازدیدها از قاضی حسین پرویزی در حوزه قضایی گچساران تجلیل شد.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط