امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۲۷

  • صفحه نخست
  • جامعه
  • کشته شدن یک نفر در نزاع مسلحانه مختار بویراحمد/ حال نفر دوم بسیار وخیم است

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

کشته شدن یک نفر در نزاع مسلحانه مختار بویراحمد/ حال نفر دوم بسیار وخیم است

معاون دادستان یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از کشته شدن یک نفر در درگیری مسلحانه در اراضی منطقه گردشگری مختار بویراحمد خبرداد.

“حمید نادریان” در گفت و گو با راه سلام گفت: متاسفانه برخی از اهالی محدوده اراضی مختار بویراحمد بدلیل اختلافات ملکی با هم درگیر که در نهایت منجر به نزاع مسلحانه و کشته شدن یک نفر در این نزاع شد.

وی با اظهار تاسف از اینکه فرد دیگری نیز در این درگیری مسلحانه بشدت دچار مصدومیت شد و به بیمارستان یاسوج انتقال یافت، خاطرنشان کرد: فرد دوم هم اکنون در بیمارستان بدلیل شدت جراحات شرایط سختی را تحمل می کند و احتمال فوت او بسیار بالاست.

معاون دادستان یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از استقرار بازپرس ویژه در منطقه مختار بویراحمد خبرداد و تصریح کرد: هم اکنون شورای تامین درحال تشکیل جلسه برای بررسی های قانونی هستیم.

نادریان گفت: فضای منطقه اکنون آرام و تذکرات لازم به خانواده‌های درگیر در این تنش داده شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قاتل یا قاتلان در این درگیری شناسایی شده اند هم یادآورشد: اقدامات لازم برای شناسایی قاتل یا قاتلان نیز در حال انجام و در ساعات آینده، اقدامات صورت گرفته اطلاع رسانی می شود.

نادریان در پاسخ به این سوال که آیا نزاع مسلحانه امروز در منطقه مختار ارتباطی با پروژه بین المللی میدان گازی در این منطقه دارد؟ هم اظهارداشت: این نزاع ربطی به این پروژه ندارد و اختلافات ملکی مربوط به اراضی در مجاورت این منطقه گازی است.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

یک پاسخ

  1. درگیری در منطقه سر آب بید فیروزآباد، هیچ ارتباطی با میدان گازی مختار ندارد؛ برخی افراد و رسانه ها، با رفتار غیر حرفه ای و انتشار اخبار و مطالب غیر مستند، اختلافات را به مناطق دیگر توسعه ندهند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط