امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۰:۰۹

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

کشف بیش از ۴۶ کیلوگرم تریاک با شلیک گلوله به خودروی حامل قاچاق

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان و تهران بزرگ، 46 کیلو و 350 گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو 405 کشف شد.

به گزارش راه سلام؛ سرهنگ ایرج بختیاری در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محور های مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور ” یاسوج– اصفهان” ایست و بازرسی دائر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرس به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

بختیاری گفت: راننده خودرو با بی توجهی به دستور پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و به سپس به سمت لاستیک ها در نهایت خودرو متوقف و مأموران در بازرسی از آن ۴۶ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از اقدام و همکاری و تعامل به موقع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران بزرگ و تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست؛ هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط