امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۰۳

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج با هزینه های دانشگاه به پیاده روی اربعین می روند

رئیس دانشگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام اعضای هیئت علمی و جمعی از کارکنان با هزینه های این دانشگاه به پیاده روی اربعین خبرداد.

به گزارش راه سلام، “بهادر کرمی” در نشست خبری گفت: جمعی از کارکنان و اعضای هیئت ‌علمی دانشگاه دولتی یاسوج با تقبل هزینه سفر از سوی دانشگاه به سفر اربعین می روند و این برنامه را در دستور کار داریم که بار معنوی و فرهنگی خوبی بهمراه دارد.

وی بدون اشاره به تعداد کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج که قرار است با هزینه های این دانشگاه به پیاده روی اربعین امسال بروند، اظهارداشت: برای این اعزام، مشکل اعتباری وجود ندارد.

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه اولین کاروان مستقل دانشجویی اربعین حسینی راهی کربلا معلی شده است، یادآورشد: این کاروان در دو گروه ۱۶۰ نفره خواهران و برادران، از بین بیش از یک هزار داوطلب انتخاب و اعزام شدند.

کرمی در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش مبلغ کمک رفاهی ویژه کارکنان اشاره و تصریح کرد: پیش از سال ۱۴۰۰ کمک های مناسبتی و رفاهی مبلغ ناچیزی حدود ۶۰۰ هزار تومان بود که در سالجاری با کمک‌ هزینه سفر ریاست جمهوری به ۱۲ میلیون تومان کمک رفاهی در طول سال افزایش یافه است.

وی تاکیدکرد: از نظر رفاهی، رضایتمندی خوبی بین کارکنان وجود دارد و همه مطالبات اعزام هیئت علمی نیز پرداخت شده و حتی یک نفر دانشجوی متقاضی خوابگاه وجود ندارد که در بیرون از دانشگاه اسکان داشته باشد.

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: برای اولین بار در کشور، در دانشگاه یاسوج، کارت اعتباری پژوهانه برای اعضای هیئت‌علمی صادر شده که بصورت نقدی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

بگفته کرمی، دانشگاه یاسوج در دو ساله اخیر در بخش های عمرانی و رفاهی هزینه های زیادی انجام داده که رضایت دانشجویان را بهمراه داشته است.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط