امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۶:۴۶

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

تاجگردون خواستار مشارکت حداکثری در انتخابات شد

تاجگردون در نشست همدلی با خانواده پناه پوری قشقایی:

درست یک ماه دیگر مانده تا ۱۱ اسفند، ۱۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۲، نمی‌گویم نقطه عطفی است ولی نشانه بسیار قوی برای مردم گچساران و باشت است .

نشانه‌ای که به مردم نشان میدهد بعد از اتفاق ۱۸ تیر سال ۱۳۹۹ مردم گچساران باشت چه تصمیمی گرفتند ، چگونه تصمیم گرفتند با چه درصد حضور پیدا کردند و با چه درصد منتخب خودشان را انتخاب کردند .

کاندیداهای محترمی هم در صحنه وجود دارند ، ترک و لر باوی و بویراحمد ، اصلاح طلب اصولگرا همه هستند.

من به عزیزان عرض می‌کردم وقتی بحث بود در مورد مباحث تایید صلاحیت و اینجور چیزها خدمتشون عرض می‌کردم وقتی میگید که ۶۰ درصد ۷۰ درصد ۸۰ درصد این رو نمی‌تونید مارک چپ و راستی اصلاح طلب -اصولگرایی -ترک ولری به آن زد .

نمیشود به آن گفت دوگانه نمیشود گفت دو قطبی اینها مردم هستند هر کسی باشد هم مخالف دارد ، هر کسی باشد هم منتقد دارد .

مهم این است که با منتقدین و مخالفینمان چگونه نگاه کنیم و آنان به ما چگونه نگاه میکنند.

ما به منتقدین و مخالفینمان نگاه همراهی داریم و آنها را شریک راهمان می‌دانیمو معتقدیم مشارکت حداکثری بهترین راه پیروز ماست.

گاهی اوقات مخالفین و منتقدین ما ، نگاهشان به ما نگاه حذفی است ، ما هیچگاه به هیچ احدی ، به هیچ جریانی ، به هیچ فردی ، به هیچ قومی ، هیچ انسانی ، نگاه حذفی نداریم و اعتقاد داریم همه باید در صحنه حضور داشته باشند و همه باید هم بگویند که چه حرفی دارند و چه کارهایی میخواهند انجام دهند .

این روزا برخی می‌خواهند اعتلاف کنند فبه المراد ، اعتلاف نکنند باز هم فبه المراد .

مهم این است که در صحنه باشیم ، بگذار که نتیجه هم من نباشم ، ولی همه در صحنه باشند بعد هم مردم انتخاب میکنند .

آنچه که مشخص است جایگاه مردم و رای مردم ، مشخص است که می‌خواهند چه تصمیم بگیرند وگرنه نیاز به این همه ائتلاف و سر و صدا نبود.

من از کاندیداهای محترم دیگر خواهشمندم که هرچه در توان دارند برای حضور مردم در صحنه انتخابات به کار ببرند و یک انتخابات پرشور را بیافریند و برادران عزیز قشقایی هم که کاندیداهایی که در صحن و صحنه دارند هم فعالیت کنند تلاش کنند آنچه که فکر می‌کنند برای قومشان خویششان طایفه شان و شهرشان اهمیت دارد به کار بگیرند فقط یک نکته رو فراموش نکنیم برای اینکه حداقل رای را کسب کنیم قوممان را ذبح نکنیم ، فامیلمان را ذبح نکنیم آنانی که باهاشون بزرگ شدیم را ذبح نکنیم .

فرمان از دیگری نگیرید تعقل رو به کار بگیریم برای اینکه تفکر سالم رو بین جامعه‌مون حاکم کنیم این بهترین راه و بهترین روش است .

من هیچگاه به دنبال این نیستم که از یک جریان سیاسی در شهرم کاندیدای آن جریان باشم نه اینکه فکر ندارم ، فکر من را همه می‌شناسند ، نگاهم رو همه میدانند، جریان فکری بنده رو میدانند ، بنده تابع هیچ جریانی برای پیاده‌سازی افکار اون جریان بر ملت نیستم.

من تابع یک جریانی هستم که خیر ملت برای خودشان حاصل شود حالا این خیر در یک جریان اصولگرایی شکل می‌گیرد یا یک در جریان اصلاح طلبی .

یک نظام داریم یک رهبری داریم یک سری قواعد داریم یک خطوط قرمز برای مملکتمان، آنها را رعایت کنیم مابقی اون مردم هستند و قاعدتاً اون خطوط قرمز هم برای صیانت از حقوق ملت است.

اگر خطایی وجود داشته باشد با حفظ حرمت همه بزرگان وظیفه اصلاح و تذکر داریم ولی به معنی دوری گزینی از حق و حقیقت و اصلاح امور جامعه نیست .

انشالا ۱۱ اسفند ماه با هم پای صندوق‌های رای آن چیزی که خیر ملت است حاصل خواهد شد.

 

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط