امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۲۸

  • صفحه نخست
  • بهداشت و رفاه
  • دفاع تمام قد نماینده ولی فقیه از دکتر جاودان سیرت در دیدار با وزیر بهداشت/ ثبات مدیریتی مطالبه ما است

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

دفاع تمام قد نماینده ولی فقیه از دکتر جاودان سیرت در دیدار با وزیر بهداشت/ ثبات مدیریتی مطالبه ما است

نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با وزیر بهداشت دولت سیزدهم با تعریف و تمجید از عملکرد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، خواستار ثبات مدیریتی در این دانشگاه شد و این ثبات را خواسته مردم استان عنوان کرد.

به گزارش راه سلام، “سیدنصیر حسینی ” در دیدار با بهرام عین اللهی وزیر بهداشت دولت سیزدهم با تعریف و تمجید از عملکرد “سعید جاودان سیرت”، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از دوران شروع شیوع ویروس کرونا تاکنون، اظهارداشت: دکتر جاودان سیرت، شخصیتی تلاشگر، زحمتکش و با تجربه در حوزه درمان بوده که در دوران کرونا موفق عمل کردند.

وی با تاکید براینکه ثبات مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد یک مطالبه عمومی است و مردم استان این ثبات را می خواهند، خاطرنشان کرد: باید در حوزه مدیریت به ثبات برسیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر در حوزه‌ای بی‌ثباتی شکل بگیرد، ضرر می‌کنیم و حوزه درمان و بهداشت چون با سلامتی مردم سر و کار دارد، نباید شاهد بی ثباتی مدیریتی بشیم.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت کنونی زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان اشاره و یادآورشد: زیرساخت‌های خوبی در سطح استان احداث شده که باید تقویت شوند چرا که اگر زیرساخت‌ها به حال خود ر‌ها شوند، بیت المال هدر می‌رود.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط