امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۳:۲۷

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از حاشیه‌ها و عوامل مُجرمانه پرهیز کنند

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها خواست در زمان انتخابات از انتشار اخبار و گزارش‌های نادرست در این استان بطور جِد خودداری کرده و از حاشیه‌ها و عوامل مُجرمانه پرهیز کنند.

به گزارش راه سلام، سیدعلی ملک حسینی گفت: از تلاش رسانه‌ها در موضوع انتخابات تشکر می کنیم و تلاش اصحاب رسانه در ایجاد شور و شعف انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون خیلی خوب بوده و این موضوع قابل قدردانی است.

این مقام قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه در فضای انتخابات، رسانه‌ها باید از حاشیه‌ها و عوامل مُجرمانه پرهیز کنند، اظهارداشت: رسانه‌ها پیش از انتشار هرگونه خبر و گزارش می بایست نسبت به صحت آن، دقت های لازم را داشته و طوری رفتار نکنند که بسترساز نگرانی های اجتماعی در استان شود.

ملک حسینی با اشاره به وضعیت بافت اجتماعی و جغرافیایی استان، خاطرنشان کرد:  مؤلفه‌های امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات دوازدهم، چهار گزینه موردنظر است که این چهار مؤلفه، میزان مشارکت مردم در انتخابات را افزایش می دهد.

وی با تاکید براینکه هرکسی در هر لباس و جایگاهی که باشد و جهت افزایش مشارکت و امنیت در انتخابات سالم تلاش کند، دست او را می‌بوسیم، یادآورشد: مدیران و مسوولان ادارات و نهادها نباید از امکانات دولتی به نفع یا به ضرر نامزدهای انتخاباتی فعالیت داشته باشند و اگر اینگونه عمل کنند براساس قانون و بشدت با آنان برخورد قاطع قضایی می شود.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادسرای مرکز استان هم خبرداد و اظهارداشت: رسیدگی به پرونده های انتخاباتی در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

ملک حسینی گفت: اگر مدیران نهادها حتی خارج از وقت اداری به نفع شخصی از کاندیداها فعالیت داشته باشند، مصداق سوء استفاده بوده و مجازات‌های سنگینی برای مدیران بدنبال دارد./ایلنا

https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1423418

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط