امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۰۱

  • صفحه نخست
  • خبرهای مهم
  • عده ای در گذشته به بخش مرکزی بویراحمد خیانت کردند/ این بار هم بار کج شان به منزل نمی رسد

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

عده ای در گذشته به بخش مرکزی بویراحمد خیانت کردند/ این بار هم بار کج شان به منزل نمی رسد

نماینده شهرستان های سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به نام افرادی در حوزه انتخابیه خود، اظهارداشت: عده ای در گذشته باعنوان خارج کردن برخی از مناطق بویراحمد از محرومیت، بویژه به بخش مرکزی بویراحمد خیانت کردند، آن هم خیانتی که غیرقابل بخشش است.

“مهدی روشنفکر” در گفت و گو با راه سلام در پاسخ به این سوال که گفته می شود سهمیه بومی گزینی برای مناطق محروم حوزه انتخابیه بویراحمد در دانشگاه فرهنگیان امسال حذف شده و برخی آن را ناشی از سهل انگاری شما در این ارتباط می دانند، نظر شماچیست؟ خاطرنشان کرد: فکر می کنم در شهرستان بویراحمد تعداد کسانی که به این سهمیه نیاز دارند به تعداد انگشتان یک دست هم نرسد و سوال ما نیز این است که حذف این سهمیه از سوی ما و یا سهل انگاری ما بابت این موضوع، چه سودی برای من و جریان ندای وحدت دارد؟

وی با بیان اینکه باید از خودمان بپرسیم که اساسا منطق تخریب گران در این ارتباط چه می باشد و نقش من بعنوان نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای در حذف سهمیه مناطق محروم در حوزه انتخابیه خودم چیست؟ یادآورشد: مردم حوزه انتخابیه می دانند که من همیشه گفته ام و بگفته خود نیز معتقدم، کسانی که در گذشته بصورت اسمی و نه بصورت واقعی، اقدام به خارج کردن مناطقی از بخش مرکزی شهرستان بویراحمد از محرومیت کردند درحالیکه این مناطق همین الان هم از داشتن بسیاری از امکانات زیرساختی محروم اند، به بویراحمد خیانت کردند و خیانت آنان هیچوقت فراموش نمی شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس یازدهم شورای اسلامی تاکیدکرد که این اقدام علاوه براینکه یک اشتباه فاحش بود یک خیانت غیرقابل بخشش از گذشته تا بحال نیز بشمار می رود.

روشنفکر با طرح این موضوع که عده ای به نام فعال رسانه ای در فضای مجازی، حذف سهمیه بومی گزینی مناطق محروم از دانشگاه فرهنگیان را به بنده ربط دادند که اقدام آنان کاملا غیراخلاقی و قابل توجیه و بخشش است، تصریح کرد: به این فعالان بظاهر رسانه ای و البته سیاسی مخالف با وحدت بویراحمد واحد نیز می گویم که مطمئن باشند این بار هم بار کج شان به منزل نمی رسد.

وی گفت: همانند گذشته اجازه نمی دهم که حقی از حقوق مردم حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون ضایع شود و در برابر بداخلاقی های سیاسی هم هیچگاه کوتاه نیامده و اجازه هم نمیدهیم که عده ای بخواهند خیانت دوباره ای به بویراحمد بکنند.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط