امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۳۳

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

عزل دو معاون میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در یکساعت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد، حُکم دو معاون خود را در یکساعت بطور همزمان لغو و مسوولان پیگیر کننده این معاونت ها را منصوب کرد.

به گزارش راه سلام، “سعید طالبی پور”، مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه وبویراحمد در احکامی جداگانه، آقایان مسعود میرپورزاده معاون توسعه مدیریت و رحیم دادی نژاد معاونت میراث فرهنگی را عزل و بجای آنان، آقایان سجاد نیک اخلاق را بعنوان مسئول پیگیری حوزه معاونت توسعه مدیریت و اصغر آتش فراز را بعنوان مسئول پیگیری معاونت میراث فرهنگی منصوب کرد.

باید منتظر ماند که آیا این عزل و نصب ها در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه خواهند داشت یا خیر؟ اگرچه بسیاری از منتقدان مدیرکل میراث فرهنگی معتقدند باید این عزل و نصب ها با سرعت بیشتری در تمامی بخش های زیرمجموعه او اجرایی شود.

اجرایی نشدن برخی پروژه های مهم عمرانی و نارضایتی مسافران و گردشگران از وضعیت مسائل بهداشتی و اقامتی در حوزه عملکردی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را شاید مهمترین این عزل و نصب ها عنوان کرد.

“طالبی پور” بدلیل داشتن مسوولیت حراستی ، حتما مسائل و معایب حوزه های زیرمجموعه خود را بخوبی می داند و باوجود تمامی تلاش های صورت گرفته، متاسفانه اغلب پروژه های عمرانی زیرساختی در این اداره کل اکنون در رکود و نیمه فعالی بسر می برند که بنظر می رسد نیاز به یک خانه تکانی اساسی در این اداره کل مهم و صنعتی در حوزه توریسم و گردشگری است.

 

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط