امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۴۸

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

تاجگردون: قهر با صندوق رای نتیجه ای ندارد

غلامرضا تاجگردون در این همایش مردم را دعوت به مشارکت در انتخابات کردند، مشارکتی که تجلی «جمهوریت» نظام خواهد بود.
تاجگردون همچنین حمایت خود را از آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در انتخابات خبرگان رهبری اعلام و از مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت خواست تا ضمن حضور پرشور در پای صندوقهای رای و خلق حماسه ای دیگر، یادگار پیر فرزانه مرحوم حضرت آیت الله ملک حسینی را یاری داده و با رای قاطع، زمینه وحدت ماندگار در استان را فراهم سازند.
مشروح سخنان کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این همایش بدین شرح است:

از تمامی خواهران و برادرانی که قبل از حقیر صحبت کردند و بنده را مورد مهر و محبت خودشان قرار دادند و یا نصایحی کردند
و یا دغدغه ایل و طایفه شان را مطرح کردند تشکر می‌کنم .
ما مفتخر هستیم همچون ادوار گذشته در جمع ریش سفیدان و بزرگان عزیزانی که مایه افتخارما هستند باشیم.
روز ۱۱ اسفند یک گام کوچکی از راه بزرگ را پیش رو داریم.
روز ۱۱ اسفند روزی است که ما باید پاسخگوی تمامی آنچه که در ذهن و قلبمان بود و هست را در قالب رای بیان کنیم.
به پای جمهوری اسلامی ایران به حکم قانون اساسی و پشتوانه امام و رهبر و خون شهدایی که به پای این انقلاب و این میهن ریخته شد این وظیفه به گردن ماست.
بهترین راه برای مستحکم کردن ایران و نظام در مقابل تمامی آنانی که ایران قوی را دوست ندارند یک راه است آن هم مشارکت.
مشارکتی که به حکم قانون اساسی با رای دادن اتفاق می‌افتد.
با همه تلخی‌هایی که درسه چهار سال گذشته داشتیم با همه تلخی‌هایی که قریب ۴ سال گذشته برای مردم این خطه اتفاق افتاد
به آینده امیدواریم.
راه پاسخ دادن به بی‌مهری و عداوتی که ناخواسته با قلم برخی اتفاق افتاد تا با یک رهی سیاه رای ملت را ضایع و تضیع کنند جز با مشارکت و رای دادن حاصل نخواهد شد.
اگر بخواهیم بگوییم که ما هستیم بر آن عهدی که بستیم یک راه دارد و آن مشارکت در انتخابات است.
شاید بعضی‌ها در این میهن و وطن باشند که با رای دادن و پای صندوق های رای رفتن قهر کرده باشند ولی بدانید قهر با صندوق رای نتیجه‌ای ندارد.
قهر با صندوق رای آنچه را که مطلوب ماست اتفاق نمی‌افتد.
شاید اولین کسی که می‌بایستی قهر می‌کرد من باشم شاید اولین کسی که می‌بایستی یک بار دیگر خود را به معرکه آزمایش و امتحان و انتخاب و نمی‌گذااشت من بودم.
باید مسیری را که گام برداشته بودیم و وقفه اتفاق افتاد این وقفه را با تلاش و کار جبران کنیم.
من از هیات محترم نظارت شورای نگهبان و نهادهای امنیتی کشور که علی‌رغم بی‌مهری ها و شیطنت‌هایی که هنوز ادامه دارند تشکر میکنم.
حرف‌هایی که زدند آنچه را که نوشتند ، حرف‌های واهی بود ما استقامت کردیم بر آنچه که خود انتخاب کرده بودیم چون اعتقاد داشتیم راهی را که می‌رفتیم و می‌رویم راه درستی است و با نظام و حریم ولایت مطلقه فقیه و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب آنچه که ثمره خون شهداست اختلاف و انحرافی نداریم.
عدم رای اعتماد حداقلی که من را مستحکم‌تر کرد برای اینکه بتوانم ثابت کنم که این ملت حقشان چیزی دیگر است شما هم ایستادگی کردید سکوت کردید و صبری را که من به واسطه استقامت شما پیشه کردم پاسخش را گرفتیم.
پاسخ آن وعده الهی که خداوند به تقدیر هر جامعه‌ای نوشته و بعد از این همه بی‌مهری میگویم من بخشیدم و شما هم ببخشاید آنچه را نسبت به شما بی‌مهری شد‌.
همه را دعوت می‌کنم به یک مشارکت جدی در روز ۱۱ اسفند

در صحبت‌های اخیرم عرض کردم همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم هست این انتخابات را کم اهمیت تلقی نکنید.
از دیار ما و استان کهگیلویه و بویراحمد فرزند بزرگ استان مرد رشید باسواد متدین روحانی فهمیده دانشمند از خانواده‌ای با اصالت روحانی متواضع و بزرگ یعنی حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی کاندیدای این دوره مجلس خبرگان رهبری است و من به عنوان برادر کوچک شما انتظار دارم قبل از اینکه بربرگه رای خود نام حقیریا نام دیگر کاندیداهای مطلوب را می‌نویسید برگه را مزین کنید به نام پرافتخار حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی انشالله عضو فرهیخته مجلس خبرگان رهبری برای دوره آینده ازاستان ما این مرد بزرگ باشد.
دوستان عزیز خیلی دوست داشتم حرف بزنم و مطالب مهمی را بگویم ولی قصد خود را کتمان و در سینه پنهان میکنم چرا که درد دل من دردی را از شما کم نمی‌کند شاید به درد شما بیفزاید.
شهر ما یک شهری که به دلایل مختلف اسمش را نمیدانم بگذارم سیاست زده یا هر چیزی که بخواهید شهری که ما همه با هم سیمرغمان را به کوه قاف رساندیم و بعد گویا این سیمرغی که به قله قاف رسیده قرار بود به آتش کشیده شود .
شهری که تبر را به هر دلیلی بر دوش اهل قلم و اهل سخن گذاشتیم که درختان تنومند این دیار را قطع کنند و بعد نادانسته به برگ ریزان شاخساران این درخت بخندیم و کیفمان را کور کنیم.
شهر ما ، شهر زیبایمان را ویران کنیم و در بیابان به فکر شهر جدید باشیم.
برادران و خواهران عزیز ما با هم آشنا هستم صدایمان صدایی که از حلقوم ما در میاد باید صدای آهنگی باشد که نتیجه‌اش خوش نوایی و دلخوشی مردممان باشد.
تک تک صدای شماها تک مضرب موسیقی است که ساز خوب خوشبختیست البته اگر خوب بنوازیم اگرچه که برخی
با بر هم زدن این ریتم موسیقی قصد چنگ زدن به روح و روان همه ما را دارند ولی همنوایی صدای ماست و همنوایی موسیقی است که می‌تواند آهنگ خوب را در این شهر بنوازد.
صداقت و پاکی و خوبی را کتمان کردند و به گورستان سپردیم و سنگ قبر زیبایی که مزین به تمام خوبی‌هاست نشاندیم.
اگر می‌خواهید فرزندانمان این کودکانی که امروز اینجا ایستاده اند به آینده امیدوار بشوند.
با توکل به شما و با توکل به آرا و نظریات همه مردم امید داریم که آینده خوبی را می‌توانیم ورق بزنیم.
ما خستگی را باید خسته کنیم.

از ما که گذشت که بخواهیم در این دنیای مادی بارمان را بیشتر کنیم آخرت مطلوب ما با دعای خیر مردم ، زنان ،خانواده های شهدا و آنانی که دل به ایران سپرده اند آخرت خوبی خواهد بود.
شماها نقش خود را امروز خلق کردید یک گام خوب را برداشتید و کاندیداهای محترم دیگری که در صحنه حضور دارند امیدواریم آنانی که راه صلاحیتشان سلب شده باز شود .
ما باید حرف هایمان را بزنیمخودمان را نشان دهیم و بعد مردم انتخاب کنند.
گچساران و باشت حقش خیلی بیشتر از اینهاست استان کهگیلویه و بویراحمد حقش خیلی بیشتر از اینهاست آن حقی که خداوند و این انقلاب برای ما تبدیل کرده باید احیایش کرد.
بدترین ظلم تاریخی که در تاریخ قوه مقننه خواهد ماند نسبت به بنده اتفاق افتاد مردم فهیم گچساران- باشت واستان کهگیلویه و بویراحمد ثابت کردند و ثابت خواهند کرد ایران و خاکمان را دوست داریم به واسطه یک چنگی بر صورت فرزندش با خاک وطنش قهر نمی‌کند.
مگر میشود در خانه نشست و رای مردم را گرفت مگر میشود با مردم ارتباط برقرار نکرد و رای مردم را گرفت؟
مگر میشود رای گرفت و رفت خوابید و بعد از ۴ سال بیاییم بگوییم دوباره به من رای بده؟
شما دور گذشته با اون همه فشار و تهمت و افترا که اصلاً قابل مقایسه با این دور نبود دور قبل را یادتان هست چه‌ها که به من نگفتند ولی شورای محترم نگهبان تایید صلاحیت کرد.
کاندیداهای محترم متعددی را در اقوام مختلف تعریف کردند که رای مرا بشکنند یا شکستم دهند ولی بازهم بیش از نیمی مردم رای دادند پس مردم تشخیصشان را متناسب با عملکرد فرد تنظیم می‌کنند امیدوارم که اگر خداوند به بنده توفیق داد مجدد خلعت خادمی ملت را بر تن کنم بتوانم آنچه را که شما امروز از من می‌خواهید آنچه که یا چشم‌هایتان بدون اینکه کلامتان بر من عبور کند به من ‌گوید بتوانم عامل رفع نیاز شما باشد. اگر این حاصل شد من می‌تونم بگم فرزند خلف مثلاً غیر دوریاری هست.
مردان خسته در خانه بزرگان خسته در خانه بیایید این جامعه تجربه و کمال شما را نیاز دارد بنده اگر خادم شما باشم نیازمند تجربه شما هستم.
۱۱ اسفندماه همه را تشویق کنید که به پای صندوق‌های رای آمده و به ایران ثابت کنید که ۳ گذشته ۴ خواهد شد.

 

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط