امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۱۲

  • صفحه نخست
  • خبرهای مهم
  • مُدعیان دروغین انقلابی خطرناک‌تر از دشمنان انقلاب اند/ لااقل یکبار از مردم عذرخواهی کنید

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

مُدعیان دروغین انقلابی خطرناک‌تر از دشمنان انقلاب اند/ لااقل یکبار از مردم عذرخواهی کنید

بدلیل سوء مدیریت‌های گذشته و به هدردادن بسیاری از منابع الهی و انسانی، استان زاگرسی کهگیلویه و بویراحمد را به استانی کویری محروم تبدیل کرده‌ اند و به کسی هم پاسخگو نیستند
راه سلام/ نماینده شهرستان های سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات صورت گرفته انقلاب اسلامی در این استان، تاکیدکرد: من همواره معتقدم که مدعیان دروغین انقلابی خطرناک‌تر از دشمنان بیرون انقلاب هستند و بارها این موضوع را در مجلس هم اعلام کرده‌ام.

“مهدی روشنفکر” در گفت و گو با راه سلام گفت: بارهای بار در مجلس از دلالانی سخن گفتم که اگر با آنان برخورد نشود وضعیت کنونی اقتصاد را بحرانی‌تر می‌کنند و همواره تاکید براین موضوع داشته‌ام که وجود این دلالان باعث می‌شود که ایران به بهشت قاچاقچیان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه ساختارهای اقتصادی کشور معیوب است و اقتصاددانان باید فکر و چاره ویژه‌ای درباره این موضوع بیندیشند، خاطرنشان کرد: در ساختار معیوب اقتصاد ما اگر مشکلات کنونی حل و فصل نشود بدون تردید فقیر فقیرتر و دارا غنی‌تر خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس یازدهم با تاکید براینکه در چنین شرایطی برخی مدعیان دروغین انقلابی در حالیکه خود را طلبکار انقلاب نیز می‌دانند و متاسفانه توجهی به مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات مردم هم ندارند رشد و نمو پیدا می‌کنند، یادآور شد: در مجلس به همکاران خود گفتم که مدعیان دروغین انقلابی خطرناک‌تر از دشمنان قسم خورده بیرون از انقلاب هستند و باید جلوی خسارات آنان به انقلاب را گرفت.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس با اشاره به خسارات سیاست زدگی دو جریان سیاسی به نیروهای انسانی و منابع خدادادی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: تفکرات چپ و راست در این استان، فرصت‌های بیشماری از زیر ساخت‌های توسعه‌ای را سوزانده و البته در سه سال اخیر تلاش کردیم که افراطی گری‌ها را حذف و بجای آن، شایسته سالاری در استان حکمفرما شود.

روشنفکر با تاکید براینکه تمامی کسانی که در مسوولیت‌های چهل سال گذشته به استان کهگیلویه و بویراحمد و نیروهای انسانی آن خسارات‌های فراوانی وارد کرده اند و این استان را در محرومیت‌های متعددی نگه داشته‌اند، باید از مردم عذرخواهی کنند، ادامه داد: وقتی به این استان با این همه ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل نگاه کرده و آن را با استان‌های کویری مقایسه می‌کنیم آن وقت باید از خودمان سئوال بکنیم که پاسخگوی فلاکت‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در ۴۰ ساله چه کسانی هستند.

وی گفت: بدلیل سوء مدیریت‌های گذشته و به هدردادن بسیاری از منابع الهی و انسانی، استان زاگرسی کهگیلویه و بویراحمد را به استانی کویری محروم تبدیل کرده‌ابدلیل سوء مدیریت‌های گذشته و به هدردادن بسیاری از منابع الهی و انسانی، استان زاگرسی کهگیلویه و بویراحمد را به استانی کویری محروم تبدیل کرده‌اند و پاسخگوی کسی هم نیستند و اکنون خودشان را طلبکار  مردم می‌دانند و مُدعی انقلابی گری هم هستند.

به گزارش راه سلام/ نماینده شهرستان‌های سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه نظام جمهوری اسلامی برکات فراوانی برای این استان به همراه داشته و دارد، اظهار داشت: وقتی می‌بینیم  استان سرسبز ما به استانی کویری تغییر شکل یافته، سئوال می‌کنیم که بدهکار این محرومیت‌ها کیست؟ و البته، آقایانی که خودشان عامل این محرومیت‌ها بوده‌اند، اکنون ما را مقصر چهل سال سوء مدیریت و عملکرد گذشته خودشان می‌دانند.

روشنفکر با بیان اینکه یقین داریم اگر سوء مدیریت‌های گذشته نبود هم اکنون استان کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفته‌ترین استان‌های کشور بود، تصریح کرد: ما از آنانی که استان ما را از گذشته تاکنون به این روز انداخته‌اند و به‌رغم تمام خدمات صورت انقلاب، این استان اکنون شرایط ناخوشایندی را سپری می‌کند، می‌خواهیم لااقل یکبار هم که شده از مردم عذرخواهی کنند.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط