امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۰۲

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

انتصاب جدید در راهداری کهگیلویه و بویراحمد + رزومه و تصویر

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش راه سلام، طی حکمی از سوی عابد محمدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، “سیروس صادقی” معاون اداری مالی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان بویراحمد به عنوان سرپرست این اداره جایگزین ” امین پایدار” رئیس سابق شد.

“پایدار” روز گذشته با انتشار بیانیه ای، دلایل استعفای خود را فعال نبودن حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در کشور بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد، نزدیکی به ایام انتخابات باتوجه به اینکه او داماد مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد در مجلس یازدهم است و احتمال بروز شائبه جانبداری وجود دارد و در نهایت، بی توجهی به جوانان احمی دولت سیزدهم برخلاف بیانیه گام دوم انقلاب در این اداره کل عنوان کرد.

“عابد محمدی” مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان کهگیلویه و بویراحمد هم تاکیدکرد که “پایدار” در زمان مدیریت، عملکرد قابل دفاعی در حوزه کاری نداشته است و نهادهای نظارتی خواستار برکناری او بدلایل مختلف بوده اند.

مدیر راهداری بویراحمد استعفاء داد/ او عملکرد قابل دفاعی نداشت

“سیروس صادقی” سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بویراحمد نیز متولد شهر چیتاب بخش کبگیان این شهرستان و از پرسنل باسابقه در این اداره است.

وی پیش از این بعنوان معاونت اداری مالی در اداره راهداری بویراحمد مشغول به خدمت بوده است.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط