امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۱:۰۴

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

مدیر راهداری بویراحمد استعفاء داد/ او عملکرد قابل دفاعی نداشت

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار بیانیه ای از مسوولیت خود استعفاء داد و دلیل استعفای خود را بی توجهی به حامیان رئیس جمهور دولت سیزدهم در حوزه راهداری کشور و استان عنوان کرد.

به گزارش راه سلام، ” امین پایدار” در بخشی از استعفاء نامه خود این چنین آورده است: امیدوارم “وزیر انقلابی راه و شهرسازی” در خصوص سازمان راهبردی راهداری و امور حمل و نقل کشور از “صدر تا ذیل” آن در استانی که عمده مشکلات آن در حوزه راهداری لاینحل مانده است، تدبیری انقلابی اتخاذ نمایند تا نیرو‌های معتقد به حضرت آیت الله رئیسی، متعهد به تمدن‌سازی انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم بتوانند نقش آفرینی مؤثری نمایند، چرا که تا جاییکه حقیر مطلع هستم تحول مطلوبی تاکنون در سازمان راهداری کشور و استان اتفاق نیافتاده است و اغلب بچه‌های زحمت کشیده جریان انقلاب از عملکرد این سازمان رضایت خوبی ندارند.

او البته در بخش دیگری از استعفاء نامه خود این چنین نوشته: باتوجه به نسبت اینجانب(داماد) با نماینده محترم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و پرهیز از هرگونه شائبه‌ی کار سیاسی و انتخاباتی در خدمت‌رسانی به مردم و تحت الشعاعِ سیاسی و انتخاباتی قرار نگرفتن خدمات دولت انقلابی سیزدهم، از سِمتِ خود بعنوان مدیر راهداری شهرستان بویراحمد استعفاء داده و در هرجایی که سازمان مُلزم کند بعنوان یک راهدار؛ تمام قد و با افتخار در خدمت صادقانه به هم استانی‌های کوتاهی نخواهم کرد.

عملکرد قابل دفاعی نداشت و سازمان های نظارتی از ما خواستند او را از مسوولیت کنار بگذاریم

از سویی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، دلیل استعفای مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد  را قابل دفاع نبود عملکرد او در دوران مدیریت عنوان کرد.

“عابد محمدی” در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: متاسفانه مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد عملکرد قابل دفاعی در دوران مدیریت شان نداشت و بر اساس اخطارهای سازمان بازرسی و سازمان راهداری کشور، فرد دیگری را جایگزین وی کردیم و البته تاکنون استعفایی به من نداده است.

وی گفت: بر اساس آن چیزی که ما می‌دانیم، اقدام ما بر اساس مستندات و مدارک است. حقیقتاً عملکرد ایشان کاملاً قابل نقد است و اصلاً قابل دفاع نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما نهایتاً بر اساس نامه‌های بازرسی، دیوان محاسبات و هم سازمان راهداری کشور که از ما خواستند او را برداریم، ما هم تا الان مراعات حال ایشان را کردیم.

وی گفت: بعد از تصادف هولناک تصادف دلخراش واژگونی یکدستگاه تریلر در محدوده پلیس راه یاسوج – شیراز و کشته شدن شش نفر در آن سانحه تلخ، اخطارهای متعددی از سوی سازمان بازرسی به این اداره کل ارسال و در نهایت آخرین اخطار این سازمان هم صادر شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایشان صلاحیت احراز این پُست را نداشته و هم عملکرد وی قابل دفاع نبوده است، یادآورشد: براین اساس شخص دیگری که هم فردی انقلابی و هم مدیری پای کار است، جایگزین وی شده است.

عابدی تاکیدکرد: یقین بدانید که از این به بعد عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیشتر دیده می‌شود و مردم طعم خدمت را بیشتر می‌چشند.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط