امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۶:۲۴

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

مرگ غمبار پدر و مادر اصفهانی جلوی چشم فرزندان شان در گردنه بیژن دنا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از مرگ پدر و مادر اصفهانی در حادثه تلخ ریزش بهمن واقع در محدوده گردنه بیژن از ارتفاعات دنا خبرداد.

“کاظم فلاحی دوست” در گفت و گو با راه سلام گفت: متاسفانه حوالی ساعت  ۱۷ عصر امروز چهارشنبه پانزدهم شهریورماه، پیامی تلفنی از گرفتار شدن یک خانواده چهار نفره اصفهانی بدلیل ریزش یخچال طبیعی در قله “برف کرمو” در گردنه بیژن ارتفاعات دنا به مرکز پیام جمعیت هلال احمر یاسوج مخابره و تیم‌های امدادگر در کمترین زمان ممکن به محل حادثه عنوان شده اعزام شدند.

وی با تشریح تلاش های فراوان ۲۰ امدادگر جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد و یک تیم شش نفره پادنا شهرستان سمیرم از استان اصفهان، اظهارداشت: متاسفانه بعد از این تلاش ها، اجساد پدر و مادر خانواده به بیرون از محل حادثه انتقال داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد، مدت زمان اجرای این عملیات را ۵۰ دقیقه ذکر و یادآورشد: پسر ۱۲ ساله این خانواده نیز در این حادثه تلخ مجروح و از زیر آوار بسلامت بیرون کشیده شد.

فلاحی دوست گفت: اجساد پدر و مادر این خانواده جهت سیر مراحل قانونی به یاسوج انتقال داده شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم تاکیدکرد که برای پیداکردن و انتقال اجساد کشته شدگان سانحه امروز ریزش بهمن در گردنه بیژن، تمامی امکانات امدادگران فوریت‌های پزشکی، جمعیت هلال احمر و تجهیزات راهداری به محل حادثه اعزام شدند.

“علیرضا نیکروز” به راه سلام گفت: گزارش‌های مبنی بر زیربرف ماندن شمار زیادی گردشگر در منطقه گردنه بیژن ارتفاعات دنا کذب است.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط