امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۲۰

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

مردم برای معیشت خود در فشارند

امام جمعه موقت یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که مردم اکنون برای معیشت و حل مشکلات معیشتی خود بسیار در فشار هستند و دولت باید تدابیر ویژه تری برای حل این مشکلات بیندیشد.

به گزارش راه سلام، “سیروس حکمتی نیک” در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به برخی از مشکلات معیشتی مردم، اظهارداشت: دولت باید جلوی سرعت افزایش قیمت‌ها را بگیرد تا مشکلات معیشتی مردم هرچه زودتر حل شود.

وی بکارگیری مدیران توانمند در بخش اقتصادی را یکی از راهکارهای حل مشکلات معیشتی مردم ذکر و یادآورشد: باید بخوبی به مسائل معیشتی مردم توجه کرد و موانع را در این راستا برطرف نمود.

امام جمعه موقت یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد  با تاکید بر اینکه حل مشکلات اقتصادی معیشتی مردم اولویت کشور قرار دارد، گفت: بواسطه وقوع تحریم‌های چندین ساله در حوزه اقتصاد و معیشت مردم، کشور با مشکلاتی مواجه شده و مسئولان باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم، بصورت شبانه روزی تلاش کنند.

حکمتی نیک در بخش دیگری از سخنان خود، اتحاد و همگرایی بین مسلمانان را از مهم‌ترین پایه‌های تمدن نوین اسلامی دانست.

وی نقش راهپیمایی اربعین در تحقق اتحاد بین امت‌های اسلامی را مهم عنوان و خاطرنشان کرد: راهپیمایی بزرگ اربعین بیش از گذشته تأثیر خود را ایفاء می‌کند.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: اربعین نقش مهمی در اجتماعی سازی گفتمان انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی دارد.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط