امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۲۰

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

آبرسانی به ۱۰۱ روستای استان با مشارکت بسیج مستضعفین و وزارت نیرو

با حضور رئیس سازمان بسیج کشور، 101 طرح آبرسانی روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری معادل 150 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش راه سلام، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ایران در دسته کشورهای گرم و خشک محسوب می شود و بیش از ۴۶۰ میلیارد نزولات جوی دارد که در سالهای تَر سالی بیش از ۱۱۰ میلیارد مکعب نزولات جوی بارش داشته و اگر برنامه ریزی های دقیق کارشناسی شده صورت گیرد، کمبودها در آبرسانی به مناطق شهری، روستایی و عشایری کمتر می شود.

“غلامرضا سلیمانی” با بیان اینکه در توافقات با وزارت نیرو، طرح های آب رسانی شروع شده است، اظهارداشت: امروز با مجاهدت عزیزان ما در سپاه فتح، بسیج سازندگی و شرکت آب و فاضلاب، شاهد آب رسانی به ۱۰۱ روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تقدیر از مسئولان آب و فاضلاب و سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: در استان باید تلاش بیشتری برای رفع برخی مشکلات پروژه ای نظیر تهیه و تامین تجهیزاتی مانند لوله صورت گیرد.

سلیمانی گفت: جمهوری اسلامی بدنبال تحقق خدمات رسانی، رفع محرومیت ها، رشد و پیشرفت کشور است و ما معتقدیم تمدن سازی که بالاترین قله است را باید فتح کنیم.

وی افزود: در پزشکی، نانوتکنولوزی، رشد علمی، دانشگاهها و تحقق قدرت دفاعی، شاهد رشد و پیشرفت اعجاب آمیز ایران در دنیا هستیم و اگر از امکانات بنحوی مطلوب تر با مدیریت جهادی بهره ببریم، شرایط و رشد و پیشرفت مناسب تر خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به طرح های آب رسانی در حوزه های کشاورزی و آبخیزداری هم اشاره و یادآورشد: سپاه و بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد باید این بخش را تقویت کرده و هر بخشی در استان نارسایی و مشکل داشته باشد، ما آماده ارائه خدمات به مردم هستیم.

سلیمانی گفت: مسیر موفقیت مردم ایران از آموزش و پرورش می گذرد و در این راستا توجه خاصی به اردوهای راهیان نور  و اردوهای جهادی برای ساخت مدارس داریم و بگونه ای باید حرکت کنیم که این استان جزء استان های پیشرفته کشور باشد.

وی افزود: امروز ۱۰۱ طرح آبرسانی به روستانشینان استان کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده می شود که البته سیاست ما بر آبرسانی به ۱۲۶ روستا است و اکنون ۱۰۱ روستا تکمیل و مابقی در حال طی عملیات اجرایی است.

سلیمانی، مجموع هزینه آبرسانی به ۱۲۶ روستا در این استان را ۱۷۰ میلیارد تومان عنوان و اظهارداشت: مجموعه بسیج سازندگی و سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، افرادی توانمند هستند که می توانند خدمت رسانی فراوانی به مردم داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در مناطق مختلف در تابستان و زمستان، زنان و مردان روستایی در برخی از روستاهای این استان، آب بر دوش حمل می کنند و البته تلاش برای آب رسانی به آخرین نقطه روستاها را در برنامه کاری خود داریم.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط