امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۰۱

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

توزیع ۲۰ تُن مرغ منجمد در بازار کهگیلویه و بویراحمد

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰ تن مرغ منجمد برزیلی با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها، در شهرهای استان توزیع شد.

به گزارش راه سلام/ سید علی معتمدی پور گفت: توزیع این میزان مرغ منجمد در ۱۰ نقطه شهر یاسوج پیش بینی و در حال توزیع است و در سایر شهرهای استان نیز از فردا جمعه توزیع خواهد شد.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد توزیع شده ۶۹ هزار و ۷۰۰ تومان است و هر نفر می‌تواند تعداد چهار تا پنج مرغ منجمد را خریداری کند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد همچنین با اشاره به کمبود گوشت قرمز در بازار استان، تصریح کرد: وجود خبرهایی مبنی بر کاهش قیمت گوشت قرم ، باعث شده که گوشت در بازار کمیاب شود.

وی با بیان اینکه هم اینک نیز مشکلی در زمینه کمبود مرغ و سایر کالاهای اساسی در سطح استان وجود ندارد، گفت: توزیع مرغ در تمام شهرستان ها و حتی در دورترین روستاها و مناطق محروم استان انجام شده است.

معتمدی پور اضافه کرد: همچنان قیمت نهایی گوشت قرمز در سطح استان اعلام نشده و در صورت تصویب قیمت، توسط کارگروه به اطلاع مردم خواهیم رساند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمدابراز کرد: فرآیند کشتار تا توزیع مرغ شامل دریافت مجوز بهداشتی حمل توسط مرغدار، بررسی محموله‌ها تا کشتارگاه، تخلیه در محل کشتارگاه، نظارت های بهداشتی و شرعی ، بسته بندی و همچنین بارگیری مرغ استحصالی همه با نظارت کارشناسان انجام می شود.

وی تصریح کرد: قیمت مرغ تابع عوامل متعددی است و مهمترین دلیل آن وابستگی استان به استان‌های همجوار هم از لحاظ تامین و هم قیمت است اما جهاد کشاورزی برای رفع ریشه‌ای این مشکلات تدابیری از جمله تکمیل زنجیره‌های تولید گوشت مرغ و احیای واحدهای راکد را در دستور کار دارد.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط