امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۲۸

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

در مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نیازهای اولیه مردم تامین نشده است

به گزارش راه سلام ، «داریوش جهانبخش» در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد که با حضور «مهدی روشنفکر» نماینده مردم شهرستان‌های سه‌گانه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد بویراحمد، برگزار شد، اظهار داشت: در آخرین سرشماری سال ۹۵، جمعیت شهر مادوان هفت هزار نفر بوده ولی الان بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد که حتی برای جمعیت هفت هزار نفری آن، در طرح‌ها و پروژه‌ها اعتباری دیده نمی‌شود.

وی حذف طرح‌های بهبود عبور و مرور و فضای سبز را از دیگر دغدغه‌های خود در مدیریت شهری عنوان و خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها پروژه‌هایی از این طرح‌ها را اجرا کرده‌اند ولی پول و اعتبار به آن‌ها تعلق نگرفته است.

وی گفت: اکنون مشکلاتی برای پیمانکاران و دستگاه‌ها در این ارتباط ایجاد شده که انتظار داریم رسیدگی صورت بگیرد.

شهردار مادوان در ادامه سخنان خود از عملکرد شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد در اجرایی نشدن پروژه فاضلاب این شهر هم انتقاد و خاطرنشان کرد: شهروندان ما از نبود شبکه فاضلاب شهری رنج می‌برند و کسی هم در شرکت آب و فاضلاب استان پاسخگوی این نگرانی‌ها نیست.

جهانبخش گفت: سطح فاضلاب شهری در شعر مادوان باتوجه به وضعیت جغرافیایی آن بسیار بالا است و در سال ۹۸ مقرر شد که شبکه آب و فاضلاب تعریف شود ولی الان چندین سال هست که هیچ اقدامی صورت نگرفته است

شهردار مادوان در استان کهگیلویه و افزود: منطقه سربیشه مادوان جای مطلوبی برای احیای ظرفیت گردشگری است و انتظار داریم از این فضا استفاده خوبی شود و اعتبار برای طرح درنظر بگیرند.

جهانبخش گفت: برای پروژه جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت برنامه حمل و نقل شهری مادوان ۹۲۸ میلیون تومان انعقاد قرارداد شده در حالیکه ۹۲۸ میلیون تومان برای آسفالت یک خیابان ۱۵۰۰ متری است.

وی افزود: در سالهای گذشته، پایان عملیات آسفالت را اعلام کردیم ولی به تبع افزایش جمعیت و خیابان‌ها دوباره نیازمند آسفالت حیابان‌ها هستند.

شهردار مادوان در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چطور می‌توانیم در یکسال فقط یک خیابان را تکمیل کنیم؟ ادامه داد: برای عمران شهری مادوان فقط سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده است.

جهانبخش گفت: در استان ما، ۵۱۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی وجود دارد و سوال ما این است که بر اساس چه تناسبی، سه میلیارد تومان برای عمران شهری مادوان درنظر گرفته‌اند و این در حالیست که درآمد داخلی ما فقط ۱۲ میلیارد تومان است.

 

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط