امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۷:۲۷

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

هفته پر بار دولت؛ افتتاح و کلنگ زنی ۶۶۲ پروژه در کهگیلویه و بویراحمد

هفته دولت امسال کهگیلویه و بویراحمد پر بار تر از سال گذشته با افتتاح و کلنگ زنی ۶۶۲ طرح عمرانی و اقتصادی همراه خواهد بود در حالی که سال گذشته ۴۷۳ طرح افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش راه سلام هفته دولت سال گذشته افتتاح و کلنگ زنی ۴۷۳ طرح عمرانی در استان با اعتبار ۲ هزار و ۲۱ میلیارد تومان اجرایی شد اما امسال متولیان با دست پر تری به میزبانی هفته دولت می آیند.

طبق اعلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امسال ۴۸۷ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۱۵۴ میلیارد تومان افتتاح و ۱۷۵ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می شوند.

سید جواد هاشمی مهر شامگاه چهارشنبه با بیان این مطلب به رسانه ها افزود: شهرستان بویراحمد رکورد دار بیشترین طرح های افتتاحی و کلنگ زنی است به گونه ای که مجموع طرح ها ۱۷۸ فقره هستند که ۱۲۱ فقره افتتاحی و ۵۷ فقره کلنگ زنی شد.

وی عنوان کرد: ۱۶۵ طرح در شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی می شود که ۱۳۴ مورد افتتاح و ۳۱ مورد کلنگ زنی می شود، گچساران ۹۳ طرح که ۶۹ مورد افتتاح و ۲۴ مورد کلنگ زنی می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: همچنین در باشت ۲۳ طرح هستند که ۱۶ مورد از آن ها افتتاح و هفت مورد کلنگ زنی می شود و در بهمئی ۲۹ طرح که ۲۲ مورد از آن ها افتتاح و هفت مورد کلنگ زنی است.

وی ادامه داد: در شهرستان دنا ۵۳ طرح شامل ۳۸ مورد افتتاحی و ۱۵ مورد کلنگ زنی، چرام ۶۴ طرح که از این تعداد ۵۱ طرح افتتاح و ۱۳ طرح کلنگ زنی، لنده ۲۳ طرح که ۱۶ مورد افتتاح و هفت مورد کلنگ زنی و در شهرستان مارگون ۲۸ طرح وجود دارد که ۱۷ مورد از آن ها افتتاح و ۱۱ مورد کلنگ زنی خواهد شد.

هاشمی مهر عنوان کرد: در سفر اول و دوم دولت به کهگیلویه و بویراحمد توجه خوبی به استان شد و طرح های بزرگ و نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری رسید در حال حاضر هم پروژه های خوبی تعریف شده است که مدیران دستگاه ها موظف هستند با حضور در صدا و سیما و از طریق رسانه ها این خدمات را به اطلاع مردم برسانند.

وی تاکید کرد: باید از همه ظرفیت های رسانه ای استان و فضای مجازی در تبیین برنامه های هفته دولت کمک گرفت و در جلسات و برنامه های مختلف به صورت تحلیلی و محتوایی و بطور صادقانه به تبیین، تشریح دستاوردها و عملکردها پرداخته شود زیرا دشمن با برنامه ریزی انجام شده در حال تزریق یاس و ناامیدی در جامعه است و باید با جهاد تبیین به مقابله پرداخت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اجرای برنامه های هفته دولت، هماهنگی لازم بین مدیران دستگاه های مختلف اجرایی به خصوص فرهنگی ضروری است و در شهرستان‌ها نیز باید میان فرمانداران و مسئولان شهرستانی این هماهنگی وجود داشته باشد.

دوم تا هشتم شهریور ماه همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و با هنر هفته دولت نامگذاری شده است.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط