امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۱:۱۳

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

با متخلفین انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در هرجایگاهی برخورد می‌کنیم

به گزارش راه سلام ، “محبوب افراسیاب” در اولین جلسه شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی، با تاکید براینکه خط قرمز دستگاه قضایی، برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت گسترده مردم است، اظهارداشت: مردم استان مطمئن باشند مسوولان دستگاه قضایی در این استان با اَحدناسی در بحث انتخابات تعارف نخواهد کرد و بدون تردید با متخلفین انتخاباتی براساس قانون، برخورد شدید و قاطع می کند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد براساس رعایت انصاف و عدالت محوری به وظایف خود در قبال با آرای مردم عمل خواهد کرد، یادآورشد: این قول را به مردم استان می دهیم با متخلفین انتخاباتی در هر جایگاهی باشند بشدت برخورد قاطع قانونی می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار امیدواری از برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت گسترده مردم در این استان، خاطرنشان کرد: هدف ما از اجرای قاطع قانون برگزاری انتخاباتی باسلامت بسیار ایمن‌تر و با امنیت و مشارکت بیشتر از انتخابات های گذشته است.

افراسیاب گفت: باید امنیت انتخابات را فراهم کنیم و کاری کنیم که سطح مشارکت مردم در انتخابات بالا برود چون مشارکت گسترده، یک آبرو برای نظام سیاسی ایران است.

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه کاندیدا‌های انتخابات باید اخلاق و تقوای سیاسی را رعایت کنند، اظهارداشت: هرچه میزان پایبندی کاندیدا‌ها به این مؤلفه‌ها بیشتر باشد سطح مشارکت و سلامت انتخابات هم بالاتر می‌رود.

وی افزود: ما اگر بخواهیم برای رضای پروردگار متعال کار کنیم نیاز به تخریب طرف مقابل نداریم و تقوای سیاسی حلقه مفقودی امروز ما است که برخی‌ها ممکن است رعایت نکنند.

وی با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات نباید نقطه ضعف همدیگر را برجسته کنند و این عمل، حرام سیاسی و حرام شرعی است، تصریح کرد: رعایت تقوا و اخلاق سیاسی متوجه دست اندرکاران و مسئولان سیاسی است و مسوولان باید کاری کنند که مردم به این نتیجه برسند که برگزار‌کنندگان انتخابات بصورت کلی بی‌طرف بوده و برای آن‌ها، پیروزی کاندیدای خاصی نیز مهم نیست.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه هم تاکیدکرد که سایت‌های خبری مجوزدار توسط پلیس فتا و سایت‌های بدون مجوز توسط اداره ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر داده شوند که قانون را رعایت کنند.

افراسیاب گفت: دستگاه قضایی در انتخابات کاملاً بی‌طرف بوده و مردم و صیانت از آرای آنان برای این نهاد نظارتی مهم است.​

 

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط